Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Mika Häkkinennel folytatódik a „Soha ne igyál, ha vezetsz!” kampány

2009.07.24
Mika Häkkinen indítja el itthon a Join the Pact kezdeményezést. Virtuális verseny Häkkinen és Hamilton között az aláírásokért.

Idén ötödik éve indul útjára a Johnnie Walker „Soha ne igyál, ha vezetsz!” kampány a felelősségteljes alkoholfogyasztás jegyében. Az idei sajtótájékoztatót követően a Rendőrség szondáztatja az autósokat, majd a kampány nagykövete, a kétszeres Forma 1-es világbajnok, Mika Häkkinen üdvözli a vezetőket és tájékoztatja őket a Join the Pact kezdeményezésről.

A Diageo magyarországi partnerével, a Zwack Unicum Nyrt-vel közösen idén is folytatja a felelősségteljes alkoholfogyasztást ösztönző programját, a Johnnie Walker „Soha ne igyál, ha vezetsz!” kampányt. Idén a kampány jellegzetessége a Join the Pact („Csatlakozz az Egyezményhez!”) interaktív kezdeményezés a Felelős Alkoholfogyasztás jegyében.

A kampány arra bíztatja a fogyasztókat, hogy látogassanak el a www.jointhepact.com weboldalra, és adják aláírásukat egy globális mozgalomhoz, az ittas vezetés ellen. A kampány két arca Mika Häkkinen és a tavalyi Forma 1-es világbajnok Lewis Hamilton, akik között, a kampány részeként, egy barátságos verseny indult.

A versenyt az nyeri, aki több embert toboroz saját csapatába, hisz a honlapra fellátogatók eldönthetik, hogy Lewishoz vagy Mikához csatlakoznak, amikor nevüket adják a kezdeményezéshez.

„Nagy örömömre szolgál, hogy a számtalan Magyar Nagydíj és a Johnnie Walker 2007-es kampánya után újra Budapesten lehetek, és részt vehetek a www.jointhepact.com magyar változatának elindításában. Tudom, hogy mit jelent „felsőfokon” vezetni, ezért azt is tudom, hogy ha valaki ittasan vezet, azzal nemcsak saját, de mások testi épségét is veszélyezteti. Az ittas vezetés nemcsak Magyarországon jelent komoly problémát, hanem a világ szinte minden országában. A Johnnie Walker kampánnyal a világ négy kontinensének 19 országában jártam már és nemsokára ismét ellátogatok Dél-Amerikába és Ázsiába, hogy népszerűsítsem a Join the Pact kampányt. Ha az ilyen jellegű kezdeményezésekkel akár egy ember életét is megmentjük, már megérte! Szóval, ha legközelebb internetezik, látogasson el a www.jointhepact.com weboldalra és kötelezze el magát amellett, hogy soha nem iszik, ha vezet!” – mondta a kampány nagykövete, Mika Häkkinen.

A Diageo felelősségteljes magatartásának egyik fontos eleme az az egyedülálló partnerségi megállapodás, amely a Johnnie Walker valamint a Vodafone McLaren Mercedes között működik 2005 óta. Ennek segítségével a Diageo hatékonyan juttatja el a felelősségteljes alkoholfogyasztásra vonatkozó üzenetét több millió fogyasztóhoz világszerte.

„2006 júliusában a Diageo aláírta az Európai Közúti Biztonsági Charta-t, amelynek célja az európai közutak biztonságosabbá tétele. Ez a felelősségvállalásnak egy olyan megnyilvánulása, melyben az összes érdekelt kötelezettséget vállal a közös cél elérésére: 2010-re felére csökkenteni a halálos közúti balesetek számát. Ezzel megalakult Európa első Ittas Vezetés Stratégiai Hálózata, amely a közúti biztonságot népszerűsíti.” – tette hozzá Antonio Avenoso, az Európai Közlekedésbiztonsági Tanács főigazgatója.

Az Európai Unióban évente legalább 10.000 közúti baleset okozója az ittas járművezetés és ez Magyarországon is kiemelt közlekedésbiztonsági problémának számít. Az elmúlt évben a közúti közlekedési balesetek 11,65 %-át ittas járművezetők okozták, mely azt jelenti, hogy átlagosan minden nyolcadik közlekedési baleset hátterében az ittas járművezetés állt.

Dr. Bencze József, rendőr altábornagy, országos rendőrfőkapitány elmondta: „Az Országos Balesetmegelőzési Bizottság ismét örömmel csatlakozott a Diageo kampányához, amelynek kivételessége abban is rejlik, hogy a közlekedésbiztonság egyik legsarkalatosabb területén az ittas járművezetés tilalmát egy olyan világszerte ismert és elismert személy hirdeti, aki meggyőzően képes továbbítani azt a preventív üzenetet a közlekedők legszélesebb köre felé, hogy szeszesital fogyasztás és járművezetés nem egyeztethető össze.”

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu