A Magyarországon is jelen lévő Sixt autókölcsönzőt választották a világ legjobb autókölcsönzőjének az amerikai Travel + Leisure magazin olvasói.
Az Annual World's Best Awards független felmérés résztvevői a rendelkezésre álló típusválaszték, az autók elérhetősége, a kölcsönzési pontok, a szolgáltatás minősége és értéke alapján szavazták meg az első helyet a Sixtnek. A vállalat már a tavalyi felmérésen is negyedikként végzett, idén viszont sikerült a csúcsra érnie.
A World's Best Awards kutatás jelentőségét az adja, hogy a sokat utazó olvasóknak a véleményét tükrözi, akik valóban igénybe is veszik az egyes szolgáltatásokat.
Az angol Sixt vezérigazgatója, Ian Lawrence ennek kapcsán kiemelte: „az a díj ér a legtöbbet, amelyet maguk a fogyasztók adnak”. A magazin világszerte több mint négy és fél millió olvasóval rendelkezik, csak az Amerikai Egyesült Államokban közel egymillió példányszámot értékesítenek belőle. A célközönség nagy része felsőfokú végzettséggel rendelkezik, és vezető pozícióban dolgozik.
Az elismerés jelentőségét tovább növeli az a tény, hogy a Sixt - bár a világ több mint 90 országában 4000 irodával várja az utazókat - Észak-Amerikában nincs jelen. Ennek ellenére a díj tanulsága szerint a magazin olvasói külföldi utazásaik során szívesen választják a vállalatot, és rendkívül elégedettek az autókölcsönző szolgáltatásaival.
„A megtisztelő World's Best Award díj tulajdonképpen annak az elismerése, hogy a Sixt folyamatosan a kiváló bérautók és a lehető legjobb minőségű szolgáltatás biztosítására törekszik, amellett, hogy az innováció területén is élen járunk” - mondta Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője.
A Sixt alapítói 1912-ben, Münchenben indították el az autókölcsönzési szolgáltatást, amely területen ma már piacvezetők Németországban és Ausztriában. A vállalat népszerűsége ugyanakkor világszerte növekszik a magas szintű szolgáltatásoknak és az innovatív megoldásoknak köszönhetően.
Ezt bizonyítja, hogy a vállalat 2008-as pénzügyi eredményei szerint az autókölcsönzési és tartós bérleti üzletágak együttes bevétele 10,6 százalékkal növekedett a megelőző évhez képest, ráadásul ez már az ötödik egymást követő, pozitív mérleggel záruló év volt. A Sixt tavaly 1,8 billió eurós forgalmat bonyolított világszerte.
A felmérésről
A Travel + Leisure egy minőségi utazási magazin, amelynek olvasói körében a független Harris Interactive közvélemény-kutató cég végzett felmérést 2009. január 15. és március 29. között.
A résztvevők az autókölcsönzők mellett többek között hoteleket, városokat, szigeteket és légitársaságokat is értékeltek. A felmérés eredményei alapján kiosztott World's Best Award díjakat idén tizennegyedik alkalommal adták át.
|