A Soletin C Védelem nem leszoktatni szeretne, hanem a dohányzás ártalmainak csökkentését ígéri, ezért nem sokkolva, hanem alapvetően barátságosan kellett megszólítania a dohányosokat.
“A kreatív koncepció egy világszerte ismert szimbólumrendszerre épült. Az volt a célunk, hogy a célcsoport (a dohányosok) egy számukra ismerős és kedvelt környezetben találkozzanak a termékkel. Ezért esett a választásunk a ma már betiltott vadnyugati hősre, mint archetípusra. Ezzel sikerült megoldani az egyébként lehetetlennek tűnő feladatot: úgy utalni a dohányzásra, hogy semmit sem mutatunk azok kellékeiből.” - mondta Rajkainé Szabó Gizella, a Richter Gedeon Nyrt. Alapellátási és OTC Marketing Osztályának vezetője.
A kampány júliustól hagyományos gyógyszertári instore eszközökön valósul meg, augusztustól televíziós sugárzással is kiegészül.
A reklámfilmet Alex Nemetz rendezte, a reklámfotókat Gács Tamás készítette.
|