| |
Új vezető a magyar NESPRESSO élén |
2007.09.18 |
|
|
2007. augusztus közepétől Flesch Gábor tölti be a hazai NESPRESSO üzletfejlesztési menedzseri posztját. A Nestlé prémium kávéval foglalkozó üzletágának 36 éves új vezetője közel tíz éves szakmai múlttal rendelkezik az üzletfejlesztés és a kereskedelem területén. Nevéhez fűződik több üzletfejlesztési projekt sikeres elindítása. Egy év üzletviteli tanácsadói tevékenység után Flesch Gábort egy olasz prémium kategóriás eszpresszó márka magyarországi kereskedelmi igazgatójává nevezték ki 2004-ben. Feladata a termékbevezetés és az üzletfejlesztés volt mind a HoReCa, mind a kiskereskedelmi szegmensben. A NESPRESSO új vezetőjének feladata a márkaépítés és a piac bővítése lesz Magyarországon.
„Azért vállaltam el a NESPRESSO hazai üzletfejlesztését, mert új kihívásokat és nagy lehetőségeket látok e prémium kávémárka magyarországi kiépítésében. A NESPRESSO dinamikus növekedése a márka kedvező piaci kilátásait vetítik előre. – mondta Flesch Gábor, a NESPRESSO új üzletfejlesztési menedzsere. A világszinten egyedi kávékoncepciót megvalósító NESPRESSO hazai brandépítése során célom, hogy a márka a magyar fogyasztók számára is eggyé váljon a tökéletes kávézás fogalmával.”
A NESPRESSO korábbi vezetője, Hatvani Ágnes 2007. májusban családi okok miatt vált meg pozíciójától. Utódját többfordulós interjúk során választották ki.
„Flesch Gábor személyében megtaláltuk azt a vezetőt, aki a kávépiaci ismereteivel és az üzletfejlesztésben szerzett tapasztalataival hozzájárul a NESPRESSO magyarországi megerősítéséhez, és ezáltal a márka sikeréhez.” – mondta Thomas Reuter, a NESPRESSO regionális üzletfejlesztési igazgatója.
Flesch Gábor Prágában született, általános iskolába részben Japánban járt, majd Németországban érettségizett. Közgazdász végzettségű, folyékonyan beszél angolul és németül.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
Referens: | Makó Judit |
| judit.mako@webershandwick.hu |
| +36 1 887-8355 |
Cég: | NESPRESSO |
|
|