Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Az r-time üdvözli a TV2 döntését

2009.07.22
Az r-time üdvözli, hogy két évvel saját KKV-kampánya után a TV2 is felismerte, hogy a televízió nem csak a multik hanem a kis és középvállalkozások számára is hatékony médium lehet marketingcéljaik megvalósítására.

A 18 televíziócsatorna és 6 online felület értékesítését végző kereskedőház, az r-time 2007-ben indította el b2b kampányát, amelynek üzenete: “R-time. Mert a TV már nem csak a nagyoké”.

Így hirdetett az RTL Klubon többek között a Vidámpark és a Vacansoleil Utazási Iroda is.

Az r-time tehát már 2007-ben felismerte a KKV szektor iránti nyitás fontosságát és azóta is folyamatosan igyekszik ezeket a kapcsolatokat építeni és a meglévő együttműködéseket megtartani.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu