Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Gartner a Fujitsu-t sorolta az élvonalba két fontos szolgáltatási területen

2009.07.22
A Fujitsu a Gartner nyugat-európai Magint Quadrant felmérésében a desktop- és helpdesk-outsourcing területén is a ’vezetők’ (Leaders) szegmensben szerepel.

Helpdesk-outsourcing szegmens
A vizsgálatban tizenhárom IT szolgáltatásokat nyújtó nyugat-európai céget értékeltek abból a szempontból, hogy mennyire teljes a jövőképük és milyen mértékben képesek azt a gyakorlatba is átültetni. A vállalatok között a Fujitsu mellett megtalálható például az IBM, a HP, vagy a T-Systems.

A „vezetők” csoportba sorolt vállalatok magas szakmai színvonalon teljesítenek, igyekeznek megtartani vezető pozíciójukat, trendalkotóként világosan átlátják a piaci folyamatokat és ők határozzák meg a piaci fejlődés irányát.

A felmérés Fujitsu-ra vonatkozó megállapításai között pozitívumként szerepel, hogy gyors ütemben terjeszti ki globális szolgáltatási képességeit, amivel fokozza hatékonyságát és védi nyereségességét.

A Fujitsu elősegíti a költségmegtakarítást ügyfeleinél, amelyek pozitívan értékelik a vállalat rugalmas szemléletét, minőségbiztosítási és szolgáltatási teljesítményét, folyamatos fejlődési törekvését és ITIL-központú gondolkodását.

Desktop-outsourcing
A vizsgálatban az előbbivel megegyező szempontok alapján értékeltek tíz IT szolgáltatásokat nyújtó nyugat-európai céget. A Fujitsu értékelésében kiemelték a Fujitsu Technology Solutions integrációját a vállalatba, amely erősíti az európai jelenlétet és kibővíti a cég helyszíni szolgáltatási képességeit. Emellett a „Sense and Respond” filozófia egységesíti és automatizálja a szolgáltatást.

A Fujitsu vékony klienseinek széles kínálata jól kiegészíti a virtualizációs képességeket. Az ügyfelek pozitívan értékelték a cég műszaki felkészültségét, proaktív és reagáló-kész szemléletét, nemzetközi irányítási képességeit és megbízható szolgáltatásait.

Megvalósítandó feladat az elemzés szerint az ügyféltámogató munkatársak üzleti készségeinek fejlesztése, az innováció további erősítése és az, hogy a cég túllépjen fő földrajzi területein és vertikumain.

Az MQ értékelési folyamata
A Gartner évente értékeli az egyes szolgáltatási területek vállalatait. Azt vizsgálja, hogy a szolgáltató aktuálisan milyen nagyságrendű projekteket tud megvalósítani, milyen teljesítési képességekkel rendelkezik, mennyire gondolkodik előrelátóan, előre látja, vagy inkább irányítja a piaci trendeket, és milyen mértékben alakítja azoknak megfelelően kínálatát. A Gartner és a szolgáltatók számára egyaránt munkaigényes értékelési folyamat több hónapot vesz igénybe.

A részvételhez a szolgáltatóknak először is teljesíteniük kell bizonyos kritériumokat: pl. el kell érniük bizonyos árbevétel küszöböt és több országra kiterjedő tevékenységet kell folytatniuk.

Ha ezeket teljesítették, formális tájékoztató előadást kell tartaniuk a Gartner elemzői részére, ahol 15-20 értékelési szempont alapján ismertetik teljesítményüket. A Gartner ezután titkos interjút készít minden vállalat esetében legalább 5 ügyféllel, megkérdezve véleményüket a szolgáltató teljesítményéről.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu