Ma már világszerte 82 országban azonos szabályok szerint működik az eredetileg Nagy-Britanniából indult Superbrands program, amelynek célja, hogy a maga területén legjobbnak ítélt márkákat díjazza. Magyarországon az öt éve futó, fogyasztói márkákat értékelő Superbrands program mellett nemzetközi mintára tavaly először osztották ki az üzleti szektor (B2B) legkiválóbb márkáinak a Business Superbrands díjat.
A Business Superbrands tehát olyan márkákat ölel fel, amelyek elsősorban nem fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, illetve szervezeteket szolgálnak ki.
A független szakemberekből álló értékelőbizottság elé kerülő, mintegy háromezer céget és márkát tartalmazó lista a Dun & Bradstreet által hazánkban nyilvántartott mintegy 500 ezer vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. A 14 bíráló mindegyike a marketing, a média vagy a tudományok területének jeles képviselője.
Továbbra is a legjobbak klubjában
Tavaly, amikor hazánkban első ízben ítélték oda a Business Superbrands díjakat, a Scania is bekerült a kitüntetett márkák elit klubjába. Idén megismételte sikerét, másodszorra is megkapta az elismerő díjat. A Business Superbrands státusz megerősíti a márka pozícióját, növeli presztízsét és megkülönbözteti a versenytársaktól.
Ugyanis Business Superbrand az a márka lehet, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi vagy kézzel fogható előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek és amiért megbíznak benne. Egy Business Superbrand márka tehát a minőséget, a megbízhatóságot és a kiválóságot képviseli.
„Rendkívül nagy tekintélynek és elismerésnek örvend a Business Superbrands díj. Ezért igen megtisztelő számunkra, hogy a Scania idén ismét részesült ebben az elismerésben. Büszkék vagyunk a Business Superbrands díjra, hiszen ez nemcsak az elismerés jele, hanem arra is ösztönöz bennünket, hogy tovább haladjunk a jelenlegi úton és további fejlődésre törekedjünk" – nyilatkozta Kőhegyi Erika, a Scania Hungária Kft. PR és kommunikációs referense.
|