Legyen szó egy lift aljáról, busz oldaláról vagy egy felhőkarcolóról, kellő kreativitással gyakorlatilag bármi hirdetési, imázsnövelő felületté válhat. A marketing szakma kreatívjai néha már az eget is befestik, igaz ez még nem túl gyakori és nem is megy mindenkinek.
A 3M most egy olyan új honlapot hozott létre, amelyen már megvalósult, vagy éppenséggel még teljesen új márkaépítési ötleteket nyújt az érdeklődőnek.
Az oldalon a marketing látványos és költséghatékony módjai mellett olykor meghökkentő és eredeti példákat láthatunk arra, hogyan és mely felületeken lehet és érdemes hatékonyan képviselni egy-egy brand-et − ismertette az oldal célját Kanizsai Róbert, a cég hazai marketingvezetője.
A folyamatosan bővülő honlap további előnye, hogy szegmensenként lehet keresgélni rajta, így minden érdeklődőnek szinte személyre szabottan kínál megoldásokat.
Bár az oldalon bemutatott technológiák nem minden esetben újak, tematikusan összegyűjtött és marketingszemlélettel, kifejezetten márkatulajdonosok számára szerkesztett weblap.
A kezdeményezésnek deklarált célja, hogy tágítsa a marketingben döntéshozók, kreatívszakemberek látóterét, felhívva figyelmüket a valóban egyéni és látványos megoldások hatékonyságára.
Az oldalon összegyűjtött ötletek és példák során a 3M megoldásait használták fel, de önmagukban is inspirálók lehetnek bármely szakembernek.
Az oldalon bemutatott megoldásokhoz hasonlókra már itthon is volt példa. Az egyik Magyarországon működő telekommunikációs cég kampánya során az irodaépületük külső felületét is hirdetési felületként használták.
Több Olajipari vállalat használt benzinkútjain az új arculat megvalósításához 3M anyagokat. 3M anyagokkal dekorálta flottaautóit egy piacvezető hazai bank, egy másik telekommunikációs cég és az egyik legnagyobb üdítőital gyártó is.
A lehetőségekkel élt már itthon bankfiók, drogéria lánc és egy másik telekommunikációs cég üzletei arculatváltásakor.
|