Az Iveco 2008-ban színesítette termékpalettáját, így a hazai kínálat is bővült az új középkategóriás Eurocargo, a Daily 4x4 és Massif modellekkel. Emellett tavaly ünnepelte az Iveco a könnyűkategóriás Daily 30. születésnapját is, melynek tiszteletére egy országos road show-t szervezett.
A hazánkban öt éve működő Superbrands program mellett, idén második alkalommal indult el a Business Superbrands program. Utóbbi az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, olyan hazai cégeket, illetve márkákat találhatunk közöttük, melyek elsősorban vállalkozásokat és szervezeteket szolgálnak ki. A Superbrands program jelenleg 82 országban működik világszerte.
„Nagyon örülünk, hogy sok éves munkánkkal kiérdemeltük 2009-ben a Business Superbrand minősítést. Fontos visszajelzés ez számunkra az üzleti szféra, valamint ügyfeleink felől. Reméljük, hogy a jövőben is hasonló megelégedéssel tudjuk teljesíteni a vállalati szektor magas szintű elvárásait” – mondta Gyöngyössy István, az Iveco magyarországi képviseletének igazgatója.
A díjazott vállalatokat egy 14 tagú, független szakemberekből álló zsűri választja ki. A különböző iparágak képviselői között foglal helyet többek között a Magyar Gépgyártók Országos Szövetségének, illetve a Magyar Járműalkatrészgyártók Országos Szövetségének elnöke is.
A független bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500.000 működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a közel 3.000 márkát, illetve vállalatot tartalmazó lista nemcsak a legnagyobb nyereségű hazai cégeket tartalmazta, hanem olyan kisebb vállalkozásokat is, amelyek az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei javasoltak.
|