Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Az UITP díjazta a Bombardier marketing stratégiáját

2009.06.24
Kiosztották a legjobb marketing tevékenységért járó díjakat az UITP Bécsben megrendezett 58. Világkongresszusával egybekötött Mobilitás és Városi Tömegközlekedési Kiállításon.

A Bombardier Transportation nyerte el a Nemzetközi Tömegközlekedési Szövetség (UITP) 2009. évi Kiállítási Marketing Díját. A díjat az UITP Bécsben megrendezett 58. Világkongresszusa ünnepélyes megnyitóján adták át a cég képviselőinek.

Az UITP áprilisban kérte fel a Mobilitás és Városi Tömegközlekedési Kiállításon résztvevő cégeket a rendezvényhez kapcsolódó marketing stratégiák kidolgozására. A kétévente megrendezésre kerülő kongresszus és kiállítás, melyre az idén június 8. és 11. között kerül sor, a tömegközlekedési szektor legjelentősebb nemzetközi fóruma.

„A Bombardier Transportation minden részletre kiterjedő, magas szakmai színvonalat képviselő, sokoldalú marketing stratégiát dolgozott ki, ezért ítéltük nekik a díjat. A cég jelentős mértékben hozzájárult az UITP tömegközlekedéssel kapcsolatos célkitűzéseinek előmozdításához" - mondta Dr. Hans Rat, az UITP főtitkára abból az alkalomból, hogy átadta a díjat Sharon Christiansnak, a Bombardier Transportation Kommunikációs és Közönségkapcsolati alelnökének.

A cég kiállításra kidolgozott marketing programja különféle eszközök és médiumok széles skáláját vonultatta fel. A kampányban helyet kaptak a több nyelven írott hírlevelek, a magazinokban és újságokban megjelent mellékletek, valamint a vasúti és az üzleti médiumokban indított nemzetközi reklámkampány.

A UITP kiállítás kapcsán a cég egy internetes microsite-ot is indított, mely az “Innovating Urban Mobility for the 21st Century” (A városi tömegközlekedés megújítása a XXI. század igényei szerint) címet viseli.

A honlap tematikája a Bombardier „The Climate is Right for Trains” (Ejött a vonatok ideje) jelmondatára épül. Ismerteti a környezetszennyezés csökkentését és a vasúti közlekedés összteljesítményének javítását szolgáló környezetbarát BOMBARDIER ECO4 portfoliót, és kiemelt helyen foglalkozik a bécsi kiállításon bemutatott termékekkel, például a BOMBARDIER FLEXITY 2 villamossal.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2018.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu