A piacvezető kereskedelmi csatornának sokkal jobban megy a szekér a nyári struktúrával, mint legnagyobb versenytársának.
Míg az RTL Klub műsorát esténként átlagosan a célcsoport nézőinek 28,3 százaléka kísérte figyelemmel, addig a TV2 történetének második legrosszabb hetét zárta főműsoridőben 19,5 százalékos heti átlagával, a teljes napot tekintve pedig történelmi mélypontra süllyedt.
Eközben az RTL Klub műsorai a 18-49-es toplista első 15 helyén csak egymással versenyeznek, a Barátok közt pedig valósággal szárnyal, Berényiék legújabb kalandjainak pénteki epizódját a hirdetők által megcélzott nézők 40 százaléka izgulta végig.
A Forma-1 Angol Nagydíjra a 18-49 éves tévénézők 44 százaléka kapcsolt, de a hírműsorok és az amerikai sorozatok (A mentalista, CSI: Miami helyszínelők, Dr. Csont…) is az RTL Klubon futottak a legjobban.
Az RTL Klub és a TV2 után a dobogó harmadik fokára a Film+ állhatott (6,5 % SHR), az MTV a 4. (5,9 % SHR), az 5. pedig holtversenyben a Cool TV és a Viasat3 (4,8 % SHR).
|