A beérkező pályázatokat a verseny zsűrije - amelynek tagja volt Pohárnok Mihály, a Design Terminál Kht. ügyvezetője; Flanek Péter, grafikus; Fugerth András, a Forma ügyvezető tulajdonosa; Lőrincz Attila, a Magyar Grafikai Stúdiók Egyesületének alelnöke; Szalai-Burszán Balázs, a Kreatív, rovatvezetője és Viszkei György, az Öko-Pannon ügyvezetője - az eredetiség, a kreativitás, a csomagolás esztétikai és funkcionális mínösége, valamint összhangja, illetve a csomagolás kivitelezésének minösége alapján bírálta el.
Hosszas tervezőmunka eredménye a Royal Vodka első helyezése a Pakk csomagolásdizájn verseny Alkoholos és alkoholmentes italok kategóriájában.
A magyar piacon már 20 éve jelenlévő italmárka külső jegyeit ugyanis úgy kellett a közelmúltban a Café Design munkatársainak modernizálniuk, hogy a végleges forma az új és a régi vásárlók tetszését egyaránt elnyerje.
Ennek szellemében a márka védjegyének számító oroszlán és korona figurák megtartása, illetve újragondolása mellett az üveg letisztult, a kor követélményeinek megfelelő formát, félátlátszó címkét és meghosszabbított kupakot kapott.
„Büszkék vagyunk a Pakk díjra, amely alátámasztja azt a meggyőződésünket, hogy a magyar vásárlóknak mind esztétikailag, mind tartalmilag kiváló minőségű italkülönlegességet biztosítunk. Külön öröm számunkra, hogy a Royal Vodka megújítását a tradíciók megtartása mellett, ugyanakkor a leginnovatívabb dizájn elvárásoknak megfelelve sikerült megvalósítanunk.” – hangsúlyozta Benke Annamária, a Bols Hungary márkamenedzsere.
A saját márkák formai megújítása a Bols Hungary számára a jövőben is kiemelt feladatnak fog számítani, hogy termékeik ezen a téren is folyamatosan meg tudjanak felelni a változó vásárlói igényeknek.
|