Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Új csomagolásáért díjazták a Royal Vodkát

2009.06.11
Első helyezést ért el a 2009. áprilisban új külsőt kapott Royal Vodka, a Magyarországon idén először megszervezett Pakk csomagolásdizájn versenyen. A 27 döntőbe jutott jelölt közül a Bols Hungary által forgalmazott italkülönlegesség megújult csomagolását - amelyet a Café Design készített - az Alkoholos és alkoholmentes italok kategóriájában díjazták.

A beérkező pályázatokat a verseny zsűrije - amelynek tagja volt Pohárnok Mihály, a Design Terminál Kht. ügyvezetője; Flanek Péter, grafikus; Fugerth András, a Forma ügyvezető tulajdonosa; Lőrincz Attila, a Magyar Grafikai Stúdiók Egyesületének alelnöke; Szalai-Burszán Balázs, a Kreatív, rovatvezetője és Viszkei György, az Öko-Pannon ügyvezetője - az eredetiség, a kreativitás, a csomagolás esztétikai és funkcionális mínösége, valamint összhangja, illetve a csomagolás kivitelezésének minösége alapján bírálta el.

Hosszas tervezőmunka eredménye a Royal Vodka első helyezése a Pakk csomagolásdizájn verseny Alkoholos és alkoholmentes italok kategóriájában.

A magyar piacon már 20 éve jelenlévő italmárka külső jegyeit ugyanis úgy kellett a közelmúltban a Café Design munkatársainak modernizálniuk, hogy a végleges forma az új és a régi vásárlók tetszését egyaránt elnyerje.

Ennek szellemében a márka védjegyének számító oroszlán és korona figurák megtartása, illetve újragondolása mellett az üveg letisztult, a kor követélményeinek megfelelő formát, félátlátszó címkét és meghosszabbított kupakot kapott.

„Büszkék vagyunk a Pakk díjra, amely alátámasztja azt a meggyőződésünket, hogy a magyar vásárlóknak mind esztétikailag, mind tartalmilag kiváló minőségű italkülönlegességet biztosítunk. Külön öröm számunkra, hogy a Royal Vodka megújítását a tradíciók megtartása mellett, ugyanakkor a leginnovatívabb dizájn elvárásoknak megfelelve sikerült megvalósítanunk.” – hangsúlyozta Benke Annamária, a Bols Hungary márkamenedzsere.

A saját márkák formai megújítása a Bols Hungary számára a jövőben is kiemelt feladatnak fog számítani, hogy termékeik ezen a téren is folyamatosan meg tudjanak felelni a változó vásárlói igényeknek.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu