Az Aastra Technologies Limited, kanadai központú, vállalati kommunikációs megoldások fejlesztésével foglalkozó nemzetközi cég, a mai nappal vezeti be a magyarországi piacra az OpenCom termékcsaládot, amely új távlatokat nyit meg a hazai vállalkozások, kis- és középvállalatok előtt a telekommunikációs megoldások terén.
Az egyedi igényekre szabható intelligens rendszerrel a kisvállalatok minimális befektetéssel fejleszthetik meglévő infrastruktúrájukat egy olyan hibrid hálózattá, amelyben az összes vezető technológia (analóg, digitális, VoIP, IP, DECToIP) hatékonyan alkalmazható.
Az Aastra terméke már több nyugat-európai országban bizonyította, hogy széles alkalmazás választékával az irodai infrastruktúra könnyedén bővíthető, a mobilitás előnyei kihasználhatók és mindeközben a költségek is csökkenthetők.
Az OpenCom, egy professzionális, ugyanakkor egyszerűen üzemeltethető rendszer, amely értéknövelt alkalmazásaival a működési költségeket is csökkenti. Egyebek mellett a telefon számítógép integráció, a mobilitás kezelése, a munkatársak ingyen hívásának lehetősége (vezetékes és vezeték nélküli), az egyedi, illetve csoportos hangposta szolgáltatás, az automatikus kezelő alkalmazás mind az OpenCom rendszer integrált részét képezik.
A magánvállalkozások, kis- és középvállalatok számára kifejlesztett rendszer lehetővé teszi a többletköltség nélküli LAN, WAN és WLAN hálózatokon keresztüli VoIP kapcsolatot a távmunkában dolgozó kollégák, illetve a távoli irodák alkalmazottai között.
A kifejezetten KKV-k (mint például néhány fős irodák, kereskedő egységek, panziók, iskolák, orvosi rendelők) részére fejlesztett OpenCom rendkívül rugalmasan, a vállalkozás fejlődésével egyidejűleg bővíthető, ezáltal folyamatosan magas szinten kielégíthetők az ügyfelek igényei.
Az OpenCom 130-as rendszer átlagosan 6-8 főt foglalkoztató vállalkozások számára ideális megoldás, míg a termékcsalád nagyobbik tagja az OpenCom 131, 4-ről akár 80 felhasználóra is bővíthető. Az OpenCom 100 termékcsalád hardver-független alközponti megoldása, az Aastra A800, akár 200 mellékig is növelhető, amellyel már a SIP-technológia is könnyedén, költséghatékonyan bevezethető.
„Minden cégvezető szembesül manapság a költségvetés felelősségteljes kezelésének nehéz feladatával. Az Aastra ezúttal a KKV-knak kínál gyorsan megtérülő befektetést, amellyel meglévő telekommunikációs rendszereiket felhasználva és továbbfejlesztve optimalizálhatják kommunikációs költségeiket. A vállalat OpenCom terméke illeszkedik az informatikai és üzleti döntéshozók fő céljaihoz: minimális befektetésekkel a maximális gazdasági eredmények elérése, az újabb ügyfelek megnyerése. A hazai piac, ár-érték arányban legjobban teljesítő, új terméke hozzájárul ahhoz, hogy a kis és középvállalatok olyan megoldásokhoz jussanak rendkívül kedvező áron, ami korábban csak a nagyobb vállalatok számára volt elérhető. Így a KKV-k kihasználhatják az integrált szolgáltatások, valamint a mobilitás és a távmunka kínálta előnyöket” – mondta Dr. Kolláth Gábor, az Aastra Magyarország képviselet vezetője, az OpenCom termékbemutató sajtótájékoztatóján.
Az Aasta felvásárlásokon alapuló, idegen tőkét nem igénylő, dinamikus stratégiája a vállalatot rövid idő alatt az európai távközlési piac meghatározó szereplői közé emelte. A cég a német DeTeWe Telekom Systems üzletágát 2005-ben vásárolta meg és sikeresen integrálta saját tevékenységébe.
A vállalat, 18,2%-os piaci részesedésével, évek óta meghatározó szerepet tölt be Németországban a mobilitást segítő, kis- és középvállalati - élvonalbeli technológiát képviselő - termékeivel.
A 2000-ben kifejlesztett OpenCom-ból már 120.000 db-ot adtak el EU szerte. Az OpenCom hardver-független alkalmazása, az Aastra A800, elnyerte a "Tele Talk - Best of CeBIT Award 2008" díjat az IP telefónia kategóriában.
|