A csatorna hétből három teljes napon győzelmet aratott a 18-49-es korosztályban, és három főműsoridőt is magabiztosan uralt. A Tények 7-ből 5 estét megnyert, és a választási műsort is a TV2-n követte a legtöbb néző. Ha a teljes lakosság adatait nézzük, akkor azt látjuk, hogy Magyarország legnézettebb televíziója a 23. héten 7-ből 6 megnyert estével a TV2 volt.
Luc Besson hozta meg a sikert a TV2-nek ezen a hétvégén: a pénteki Környezetvédelmi Világnap alkalmából vetített Otthonunk című filmjét követően a nézők továbbra is a francia rendező étlapjáról rendeltek: a vasárnapi Taxi 4.-et nézték a legtöbben minden vizsgált korcsoportban (több mint 804.000-en a 18-49-esek között!), és ez a film jutott a 18-49-es toplista első helyére.
41,3%-os közönségarányával a Taxi 4. könnyedén utasította maga mögé az RTL Klub dél-afrikai komédiáját (Mama Jack, 17,7%), és az aznap esti főműsoridős győzelmet bezsebelve James Bond és a TV2 választási műsora (Tények) is könnyedén legyőzte a konkurenciát.
Sokéves tapasztalat, hogyha igazán komoly, fajsúlyos dolgok történnek az országban, akkor a hitelesebb Tényeket részesítik előnyben a nézők a több bulvártartalommal operáló RTL-es Híradóval szemben. Ezért fordulhatott elő, hogy a lakosságot lázban tartó Európa Parlamenti Választások előkészületeit és a francia légi katasztrófát bulvárelemek nélkül tálaló TV2-es Tények hétből öt napon (kedden, szerdán, csütörtökön, pénteken és szombaton) lényegesen több nézőt szerzett, mint RTL Klubos konkurense.
A választások éjszakáján, vasárnap este, bár az MTV és az RTL is élő műsorral készült a választási eredmények közlésére, messze a legtöbb néző a TV2-re kapcsolt. A TV2 24%-os közönségaránnyal szorította le a trónról a mindössze 18,5%-ot elérő RTL-t és a 11,7%-os eredményt teljesítő MTV-t.
A TV2 háromszor, hétfőn, csütörtökön és szombaton nyert 18-49-ben az RTL Klub ellen, ha a teljes tévénéző lakosság adatait vizsgáljuk, akkor pedig teljes sikerről, 6 megnyert napról és 4 főműsoridős győzelemről beszélhetünk.
A 23. héten közelebb került egymáshoz a két kereskedelmi csatorna: az előző négy hét átlagához viszonyítva jelentős javulást könyvelhetett el a TV2, míg ennél nagyobb mértékű veszteséget az RTL Klub. A TV2 a 18-49-es korosztályban (az ugyanilyen korú nők és főbevásárlók csoportjában is) 2-6%-ot tudott javítani a korábbi hetek teljesítményén, míg az RTL 10-15%-ot rontott helyzetén.
|