Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A TV2 uralta az egész hétvégét

2009.06.02
Magabiztos fölénnyel nyerte a hétvégét valamennyi vizsgált korosztályban a TV2, és a különbség a hét többi napján sem volt jelentős a két kereskedelmi csatorna versenyében.

A TV2 adta a legjobb filmet a héten (Gagyi Mami 2.), a csatorna ezzel és egy szintén ütős családi vígjátékkal (Malac a pácban) a teljes pünkösdvasárnapi főműsoridőt több mint 5% pont különbséggel uralta.

A Tények megalázó vereséget mért az RTL-es Híradóra, a 23. helyre űzve konkurensét a 18-49-es toplistán. Hétfőn és szerdán győztek a TV2-es sorozatok, az Áll az alku pedig tovább növelte előnyét teljes lakosságban. A 22. hét nézettségi eredményei.

Rendkívül szoros eredményt és fordulatot hozott az elmúlt héten a két kereskedelmi televízió csatája: a TV2 teljes lakosságban és a 18-49-es célcsoportban is legyőzte az RTL Klubot szombaton és vasárnap is. Vasárnap a főműsoridős különbség 5% pont felett alakult a TV2 javára, a csatornán a 16 órás sávtól egészen 23 óráig nem talált fogást a konkurencia.

Már délután kiválóan indított a Ghost c. amerikai film (7,2% AMR, 25,6% SHR), az RTL-es Ikercserét hagyva maga mögött (4,7% AMR, 16,4% SHR), a Tények leiskolázta (11,5% AMR, 35,3% SHR) az RTL Híradót (8,2% AMR, 25,0% SHR), a Malac a pácban (12,6% AMR, 32,1% SHR) alaposan elbánt a Sátán macskájával (Macskafogó II. – 11,0% AMR, 27,9% SHR), a Gagyi mami 2. (14,7% AMR, 33,7% SHR) pedig ilyen felvezetést követően könnyedén nyert az RTL-es Dr. Dolittle második részével (11,9% AMR, 26,9% SHR) szemben.

A Gagyi mami 2. a hét legnézettebb filmje és abszolút első lett a 18-49-esek toplistáján, teljes lakosságban is csak a szintén TV2-es Malac a pácban tudott fölébe kerekedni.

Ezen a héten is győzött az NCIS (25,8% SHR) a Miami helyszínelők (24,9% SHR) ellen, és a nézők szívesebben kapcsoltak Doktor House-ra, aki megmenti a világot (25,6% SHR), mint az RTL-re, ahol annak vége szakad (Ha eljő a világvége - 20,6% SHR).

Csak 18-49-ben tartotta előnyét a búcsúzó Kalandra fel, mert teljes lakosságban, tovább javítva eredményén, 33,3%-os átlagos heti közönségaránnyal továbbra is az Áll az alku maradt a nézők kedvenc vetélkedője, míg a Kalandra fal 28,5 SHR%-ot teljesített, előbbi teljesítménye a 3. míg utóbbié csak a 11. helyre volt elég a toplistán.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu