Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Az Avaya felvásárolta az Agile Software-t

2009.05.28
Az Avaya felvásárolta az Agile Software NZ-t, az Avaya Contact Center Express megoldás fejlesztő vállalatát. A megállapodás értelmében az Avaya Contact Center Express megoldás tulajdonosa az Avaya. A vállalat továbbá piacra dobta az Avaya Contact Center Express 4.0-t, mely a középvállalatoknak szánt kontaktcenter megoldásának legújabb változata. A megoldással a középvállalatok és a nagyvállalatok divíziói erősíthetik ügyfélszolgálatukat és fokozhatják termelékenységüket.

Az új Avaya Contact Center Express megoldás olyan képességeket biztosít a középvállalatok számára, melyekre korábban csak a nagyvállalatok tudtak beruházni, ilyen például a fejlett multimédiás eszközök és kommunikációs csatornák kezelése vagy a vezető CRM szoftverek, például a Microsoft Dynamics CRM integrációja.

Az új ügyfélszolgálati megoldást a nemrég bejelentett Avaya Aura Communication Manager is támogatja, mely a vállalat következő generációs hang- és videó telefonos üzleti megoldása.

Az új Avaya Contact Center Express 4.0 tartalmaz:
  - Statisztikai rendszer
Javított valósidejű és visszatekintő multimédiás riportozó rendszer a kontakt-centeren belül. A meglévő email és IM statisztikák kiegészültek a továbbfejlesztett hangra vonatkozó riportokkal, így még átfogóbb kiértékelésre nyílik lehetőség. A felhasználók több beépített riport közül választhatnak vagy akár a riportkészítő alkalmazással a saját igényeik szerint alakíthatják ki a statisztikákat.

  - Önkiszolgáló rendszer továbbfejlesztése
Integráció a Voice Portal-lal – az Avaya díjnyertes termékével mely egy automatizált hang és videó alapú önkiszolgáló rendszer ügyfélszolgálatok számára - mely segítségével könnyedén lehet automatizált vagy ügyintéző által támogatott szolgáltatásokat nyújtani

  - Egyéb automatizált képességek
A nagyvállalatok által használt automatizált képességek már a középvállalatok számára is elérhetők. Ilyen például a „ügyfél által igényelt visszahívás”, mely lehetővé teszi, hogy a vállalathoz betelefonáló ügyfélnek ne kelljen várakoznia az ügyintéző jelentkezésére. A szolgáltatás igénybevételekor a betelefonáló ügyfél még a várakozás ideje alatt tájékoztatja a rendszert, hogy egy ügyintézői visszahívást kér majd megszakítja a hívását. Amikor az ő fenntartott hívását fogadja az ügyintéző, akkor a rendszer felhívja az ügyfelet és összekapcsolja a már szabad ügyintézővel.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Avaya













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu