Két viszonteladói ügyfélmenedzser felvételével bővítette csapatát az OKI magyarországi leányvállalata, akiknek fő feladata a magyarországi számítástechnikai viszonteladó partnerekkel való kapcsolattartás lesz.
Jakab Róbert korábban kereskedelmi tanácsadóként és key account menedzserként dolgozott több vagyonvédelmi és FMCG vállalatnál, míg Nagy György az Interfruct értékesítési osztályvezetői pozíciójából érkezett az OKI csapatába.
A válság során az IT szektor egyes vállalatai különböző stratégiával próbálják felvenni az egyre szűkülő piacon a versenyt. Az OKI értékesítési stratégiája mindig is a minőségi szolgáltatás biztosításán alapult.
Mindkét szakember többéves tapasztalattal rendelkezik a kereskedelmi partnerekkel való kapcsolattartás terén:
Jakab Róbert key account menedzserként és kereskedelmi szaktanácsadóként dolgozott több munkavédelmi, vagyonvédelmi és FMCG vállalatnál, a kiemelt partnerekkel való napi kapcsolattartás mellett beruházási projekteket kezelt.
Nagy György korábban az Interfruct értékesítési osztályvezetőjeként többek között az új áruházak megnyitásával kapcsolatos teendőket tartotta kézben, azt megelőzően a Coca-Cola területi értékesítési vezető-helyetteseként az értékesítési hálózat koordinálását végezte.
„A nyomtatópiacon megjelenő újdonságokkal kapcsolatban folyamatosan képezzük, informáljuk partnereinket, a kapcsolattartókon ezért nagyon sok múlik, emiatt is bővítettük csapatunkat” – ismertette a vállalat létszámbővítésének okait Érdi-Krausz Gábor, az Oki Systems (Magyarország) Kft. ügyvezető igazgatója. „Célunk, hogy a piac szereplőihez a lehető legtöbb információ jusson el, hogy ügyfeleik számára biztos szakmai háttérrel tudják kínálni a megfelelő terméket. Egy nyomtatót csak úgy lehet költséghatékonyan és ésszerűen üzemeltetni, ha ismerjük a számunkra fontos funkcióit”– tette hozzá az ügyvezető igazgató.
|