Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Fiatalos RTL Klub, öregedő TV2 – 21. heti nézettség

2009.05.26
A 21. héten ismét az RTL Klub volt a piacvezető kereskedelmi csatorna, a hét estéből hatot hozott el a kereskedelmi célcsoport nézőinek körében.

Továbbra is hasít a Kalandra fal! A mozgó fallal dacoló, és a vízben landoló sztárok minden nap maguk mögé utasították a koffernyitogató civileket a 18-49 évesek körében, a Barátok közt pedig az esti időpont ellenére is reggelire ette meg a vele szemben megméretett, ám könnyűnek találtatott Jóban Rosszbant. Szokás szerint az RTL Klub képernyője elé szegezte a nézőket a Forma-1 Monacói Nagydíj, amely 45,6 százalékos közönségarányt ért el a fiatal nézők körében.

A hét legnézettebb sorozata A mentalista lett. A kereskedelmi célcsoport számait nézve a TV2 egyedül vasárnap örülhetett, igaz, akkor nagyon.

A Casino Royal a hét legnézettebbje lett. Érdekes azonban megfigyelni, hogy a többi napon a nyárra elöregedő profilú TV2 csak a teljes lakosság körében rúgott labdába, míg a reklámozók szempontjából fontos korcsoportban aratott az RTL Klub.

A heti átlagok tekintetében a harmadik helyre az MTV-t megelőzve a Viasat3 futott be, ötödik a Film+, hatodik a Cool TV. Az RTL Klub idén 135 estét nyert meg a kereskedelmi célcsoport körében, míg a TV2 9-et.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu