A premier napján debütált az r-time szakemberei és az RTL Klub által kifejlesztett új, egyedi reklám megjelenési forma, az EndSplit is, ami ötvözi a műsortámogatás és a direkt reklámszpotok előnyeit, és exkluzív helyet, műsorkörnyezetet biztosít a hirdetők számára.
Az EndSplit megjelenési formát elsőként a Kalandra Fal! című műsorban, az Omnicom Media Group ügyfele a Peugeot alkalmazza a Peugeot Partner Tepee kampányához.
A szpot üzenete jól illeszkedik a műsorhoz, hiszen a celebek annál nagyobb pontszámot érhetnek el, minél jobban alkalmazkodnak a fal adta kihívásokhoz. Jól kell helyezkedniük, és ki kell használniuk a teret, a Peugeot Partner Tepee 7 személyes változata pedig maximális alakíthatóságot és helykihasználást kínál tulajdonosa számára, akinek így nem kell a celebektől elvárt rugalmassággal bírnia.
Az r-time új megjelenési formával szembeni elvárásait Xavier Crespin, a Peugeot Hungária Kft. marketing igazgatója által megfogalmazott vélemény is igazolja: „A klasszikus megoldások mellett igyekszünk új ötletekkel, megoldásokkal fűszerezni a kampányainkat. A kommunikációban nagy szükség van az újdonság varázsára, ezért folyamatosan keressük azt az ötletet, amely újszerűsége mellett biztonságos megoldásnak ígérkezik.
Az RTL Klub egy igazán nagyszerű megoldást kínált nekünk, s a reményt igazolják a várva várt eredmények - jól döntöttünk!
A Kalandra Fal! műsorban először alkalmazott "EndSplit" megoldás azért kapott zöld utat, mert újszerű és rendkívül figyelemfelkeltő megoldás, a Peugeot Márka által képviselt innovációs stratégiába kiválóan illik, kivitelezése egyszerű, ugyanakkor rendkívül látványos és demonstratív.
Reméljük, hogy az RTL Klub tartogat számunkra a későbbiekben is hasonlóan ötletes, innovatív megoldásokat, melyekre a jövőben is nyitottak vagyunk.”
Az EndSplit olyan különleges reklámelhelyezés, amely az adott műsor vége-főcímébe integrálva biztosít megjelenési lehetőséget egy hirdető, maximum 20 másodperces reklámszpotja számára.
A jogi kereteket tekintve az r-time korábban sikerrel bevezetett megoldásával, az osztott képernyővel mutatja a legnagyobb hasonlóságot az új megoldás: a műsort nem megszakítva, egy az eredeti műsorképhez viszonyítva maximum 40% méretű ablakban sugározza az RTL Klub a reklámszpotot.
Az EndSplit esetében a reklámmal párhuzamosan olyan műsorrészlet, szerkesztett tartalom fut, aminek követhetőségét nem zavarja, a reklám eredeti hangja, így komplex üzenetek hatékony célba juttatására is alkalmas az új formátum.
|