Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


EndSplit – új kommunikációs eszköz a marketingcélok eléréséhez

2009.05.16
Május 4-e óta töretlen sikerrel fut az RTL Klub új műsora, a Kalandra Fal! című játék, amelyben celebeknek a feléjük közeledő falak különböző, hajmeresztő formájú lyukakon kell átjutniuk, így bizonyítva ügyességüket.

A premier napján debütált az r-time szakemberei és az RTL Klub által kifejlesztett új, egyedi reklám megjelenési forma, az EndSplit is, ami ötvözi a műsortámogatás és a direkt reklámszpotok előnyeit, és exkluzív helyet, műsorkörnyezetet biztosít a hirdetők számára.

Az EndSplit megjelenési formát elsőként a Kalandra Fal! című műsorban, az Omnicom Media Group ügyfele a Peugeot alkalmazza a Peugeot Partner Tepee kampányához.

A szpot üzenete jól illeszkedik a műsorhoz, hiszen a celebek annál nagyobb pontszámot érhetnek el, minél jobban alkalmazkodnak a fal adta kihívásokhoz. Jól kell helyezkedniük, és ki kell használniuk a teret, a Peugeot Partner Tepee 7 személyes változata pedig maximális alakíthatóságot és helykihasználást kínál tulajdonosa számára, akinek így nem kell a celebektől elvárt rugalmassággal bírnia.

Az r-time új megjelenési formával szembeni elvárásait Xavier Crespin, a Peugeot Hungária Kft. marketing igazgatója által megfogalmazott vélemény is igazolja: „A klasszikus megoldások mellett igyekszünk új ötletekkel, megoldásokkal fűszerezni a kampányainkat. A kommunikációban nagy szükség van az újdonság varázsára, ezért folyamatosan keressük azt az ötletet, amely újszerűsége mellett biztonságos megoldásnak ígérkezik.

Az RTL Klub egy igazán nagyszerű megoldást kínált nekünk, s a reményt igazolják a várva várt eredmények - jól döntöttünk!

A Kalandra Fal! műsorban először alkalmazott "EndSplit" megoldás azért kapott zöld utat, mert újszerű és rendkívül figyelemfelkeltő megoldás, a Peugeot Márka által képviselt innovációs stratégiába kiválóan illik, kivitelezése egyszerű, ugyanakkor rendkívül látványos és demonstratív.

Reméljük, hogy az RTL Klub tartogat számunkra a későbbiekben is hasonlóan ötletes, innovatív megoldásokat, melyekre a jövőben is nyitottak vagyunk.”

Az EndSplit olyan különleges reklámelhelyezés, amely az adott műsor vége-főcímébe integrálva biztosít megjelenési lehetőséget egy hirdető, maximum 20 másodperces reklámszpotja számára.

A jogi kereteket tekintve az r-time korábban sikerrel bevezetett megoldásával, az osztott képernyővel mutatja a legnagyobb hasonlóságot az új megoldás: a műsort nem megszakítva, egy az eredeti műsorképhez viszonyítva maximum 40% méretű ablakban sugározza az RTL Klub a reklámszpotot.

Az EndSplit esetében a reklámmal párhuzamosan olyan műsorrészlet, szerkesztett tartalom fut, aminek követhetőségét nem zavarja, a reklám eredeti hangja, így komplex üzenetek hatékony célba juttatására is alkalmas az új formátum.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu