A cég üzleti koncepciója szerint a mennyiségről a minőségre helyezi a hangsúlyt, mely egy prémium online portfolión keresztül biztosítja a magas színvonalú kommunikációs környezetet a hirdetők számára. Az ajánlat: targetált elérés, a fő célcsoport- új megfogalmazásban - az „intellektuális jómódúak” felé.
A cég üzletpolitikája, ügyfél központú kiszolgálása és minőség szemlélete, a fenti célcsoport elérésével, jelentős hatékonyságot és magas konverziót hozhat a hirdetőknek.
A QSH portfoliójának (17 website) kialakításakor elsődleges szempont volt, hogy ismert és jelentős napi látogatottsággal és nagy adatbázissal rendelkező minőségi portálok alkossák a web-csomagokat. A célcsoport életviteléhez és érdeklődési köréhez igazodó életstílus szegmensekben működő site-ok kerültek a portfolióba.
Az oldalak felületei, a hatékony kommunikációs megoldások megvalósítását hordozzák magukban, egy jól targetált, erős vásárlóerővel rendelkező célcsoport felé. A megjelenés, az arculati és informatikai szolgáltatások, kiváló lehetőséget biztosítanak prémium körben és minőségben, cégek, termékek és szolgáltatás portfoliók bemutatására.
A kampányok hirdetési szerver hátterét és kiszolgálását az ADVERTICUM ZRT. által üzemeltetett ADVERTICUM szerver végzi.
A csomagok értékesítése a cégek/hirdetők és az ügynökségek irányába is a sales csapaton keresztül történik. A hirdetők profiljainak és célcsoportjainak megfelelően történik a kampányok összeállítása, melyek a leghatékonyabban képesek eljuttatni a kereskedelmi és image üzeneteket az internetezők felé és a megfelelő költséghatékonysággal szolgálják a megrendelő érdekeit.
|