Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Tarol Európában az Opel Insignia

2009.05.07
Átütő siker a középkategória felső szegmensében. Már több mint 100.000 megrendelés érkezett az Opel új zászlóshajójára. A vásárlók dicsérik a forradalmi technológiát. Májusban három további műszakot indítanak.

Az európai Év Autója 2009. díj nyertese kiérdemelte a vásárlók elismerését is. Az Opel Insignia látványos piacra kerülésének köszönhetően az Opel jelenleg vezeti a középkategóriás eladásokat Európában.

Az Opel Insignia 2009. első negyedévében az összes versenytársát túlszárnyalta. Az európai piacok túlnyomó többségén az értékesítés idén januárjában kezdődött meg. A nagy keresletnek köszönhetően három további műszakot kell beiktatni az Opel Rüsselsheim-i gyárában május folyamán. Az Insigniára beérkezett megrendelések száma már most meghaladja a százezret.

"Az Insignia nagyon kedvező fogadtatásra talált, beleértve a klasszikus prémium márkák által megcélzott vásárlói réteget is - mondta Alain Visser, a General Motors Europe Opel márkáért felelős alelnöke. Ez az autó jelképezi a bennünk rejlő képességet és teljesítményt - bizonyítva ezzel, hogy mire képes az Opel."

Németországban az Opel kiváló eredményeket ért el a középkategóriában. Az első negyedéves eladások 82%-kal ugrottak meg az előző év hasonló időszakához képest. Az Insignia által kínált haladó technológiai megoldások különösen népszerűek.

"Ebben az esetben az Opel magasabb hasznot remélhet az Insignia értékesítésekkel, mint elődmodellje esetében. Ez egy nagyon fontos kérdés az Opel jövőjét illetően." - tette hozzá Visser.

A vásárlók közel 56%-a választotta a 9 új funkcióval ellátott új generációs Adaptiv Fényszóró (Adaptive Forward Lighting - AFL+) rendszert. A megrendelések 80%-a tartalmazta a DVD navigációs rendszert színes kijelzővel és további 35% igényelte a FlexRide elnevezésű aktív felfüggesztést. Minden második vásárló az ergonomikus sport üléseket kérte. A legnépszerűbb motor a 160 lóerős kétezres dízel, amelyet minden harmadik vásárló választott. Az ügyfelek közel fele a dízel motort részesítette előnyben a benzinessel szemben.

Az Insignia Sports Tourer most mutatkozik be Európa-szerte - így Magyarországon is - a márkakereskedésekben és várhatóan további lendületet visz az Insignia eladásokba.

A legújabb családtag, a rövidesen megjelenő alacsony károsanyag-kibocsátású Insignia ecoFLEX ötvözi a dinamikus vezetési élményt az alacsony, 136 g/km-es CO2 kibocsátással, ami 5.2 liter/100 km-es fogyasztással párosul. Az EcoFlex változat idén nyáron kerül piacra.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu