A legtöbb nevezést beküldő ügynökségek: DDB (19 darab), Grey (14 darab), Laboratory Ideas (12 darab), Leo Burnett (10 darab).
A zsűritagok megkezdték munkájukat, a 2009. május 4-i héten fogják értékelni a benevezett alkotásokat. Ebben az évben is 10 fős komplex zsűri értékeli az alkotásokat, amelyekben helyet kapnak az ATL, BTL és online területek kreatívigazgatói és médiaügynökségek vezető szakemberei, míg az előzsűriben reklámügynökségi stratégiai tervezők és ügyfelek is részt vesznek (zsűrilista csatolva!).
A zsűri így széles szakmai rálátással rendelkezik a munkák megítéléséhez. A végső zsűri az első három nap zsűritagjaiból áll össze, akik így – az idei zsűrielnök, Farkas Vilmos mellett – biztosítják a folytonosságot.
Az tavalyi évhez hasonlóan idén sem konkrét eszközökkel (pl. plakát) lehetett nevezni, hanem egy adott közegben (pl. külterületen) megjelent megoldásokkal. Ennek megfelelően tehát együtt fognak versenyezni a hagyományos és a nem hagyományos eszközök.
Hamarosan kihirdetésre kerül a shortlist, majd 2009. május 28-án a Díjkiosztó Gálán kiosztják az adott megoldások legjobbjainak járó elismeréseket.
|