Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Televíziós kampány erősíti az LG Arena bevezetését

2009.04.28
Május 4-én „Sokoldalú – minden érintésre” szlogennel televíziós kampány indul az LG Arena mobilkészülék hazai bevezetésének erősítésére. A globális kampány részét képező itthoni kommunikáció célja, hogy a vezető dél-koreai gyártó 2009-es egyik zászlóshajó készülékét és annak legfontosabb tulajdonságait minél többen megismerjék. A 25 másodperces reklámszpot négy héten keresztül hét csatornán lesz látható.

A kampány médiatervezését és -vásárlását végző MindShare ügynökség a magyarországi csatornakínálatból az RTL Klub, a Music Television, a TV6, a Comedy Central, a Discovery, a Sport2 és az AXN csatornák műsorközeiben népszerűsíti a legújabb fejlesztéseket kínáló készülék, a hét minden napján.

Az LG Arena megjelenésének jelentőségét mutatja, hogy ez az első mobiltelefon, amely 3D S-Class kezelőfelületet kínál a felhasználóknak. Az újgenerációs technológia megalkotásakor a gyártónak kifejezetten az volt a célja, hogy minden eddiginél szórakoztatóbb és teljesebb élményt nyújtson a felhasználóknak.

A 3D-s kockára emlékeztető menürendszerrel bíró telefon számos multimédiás funkciója között megtalálhatók a Dolby Mobile, valamint DivX technológiákra épülő szolgáltatások is. A felhasználók további kényelmét gyors internetcsatlakozás, Wi-Fi kapcsolat és A-GPS szolgálja.

„Az LG Arena az egyik fókuszkészülékünk elsősorban a fejlett multimédiás tulajdonságainak és az egyedülálló 3D S-Class kezelőfelületnek köszönhetően. A telefon megtestesít mindent, ami az LG márkát jellemzi, azaz a csúcstechnológiát és a letisztult formatervezést egy termékben. A televíziós kampány céja az új készülék és az S-Class kezelőfelület megismertetése a potenciális vásárló közönséggel és az LG vezető mobilgyártói elismertségének megerősítése.” – mondta a kampány kapcsán Cseke Csinszka, az LG Electronics Magyar Kft. regionális GSM marketing menedzsere.

A telefon kártyafüggetlenül többek között az LG márkaboltjában kapható a Mammut II. Bevásárlóközpont második emeletén, az operátorok közül pedig először a T-Mobile-nál lehet megvásárolni.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:LG Electronics













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu