A kampány médiatervezését és -vásárlását végző MindShare ügynökség a magyarországi csatornakínálatból az RTL Klub, a Music Television, a TV6, a Comedy Central, a Discovery, a Sport2 és az AXN csatornák műsorközeiben népszerűsíti a legújabb fejlesztéseket kínáló készülék, a hét minden napján.
Az LG Arena megjelenésének jelentőségét mutatja, hogy ez az első mobiltelefon, amely 3D S-Class kezelőfelületet kínál a felhasználóknak. Az újgenerációs technológia megalkotásakor a gyártónak kifejezetten az volt a célja, hogy minden eddiginél szórakoztatóbb és teljesebb élményt nyújtson a felhasználóknak.
A 3D-s kockára emlékeztető menürendszerrel bíró telefon számos multimédiás funkciója között megtalálhatók a Dolby Mobile, valamint DivX technológiákra épülő szolgáltatások is. A felhasználók további kényelmét gyors internetcsatlakozás, Wi-Fi kapcsolat és A-GPS szolgálja.
„Az LG Arena az egyik fókuszkészülékünk elsősorban a fejlett multimédiás tulajdonságainak és az egyedülálló 3D S-Class kezelőfelületnek köszönhetően. A telefon megtestesít mindent, ami az LG márkát jellemzi, azaz a csúcstechnológiát és a letisztult formatervezést egy termékben. A televíziós kampány céja az új készülék és az S-Class kezelőfelület megismertetése a potenciális vásárló közönséggel és az LG vezető mobilgyártói elismertségének megerősítése.” – mondta a kampány kapcsán Cseke Csinszka, az LG Electronics Magyar Kft. regionális GSM marketing menedzsere.
A telefon kártyafüggetlenül többek között az LG márkaboltjában kapható a Mammut II. Bevásárlóközpont második emeletén, az operátorok közül pedig először a T-Mobile-nál lehet megvásárolni.
|