A higiéniai papírtermékek vezető vállalata, a Metsä Tissue megújította Tento márkájának logóját. A változás oka egy olyan fogyasztói felmérés volt, amelyből kiderült, hogy a vásárlók előnyben részesítik azokat a termékeket, melyek természetes anyagokokból tevődnek össze, egészségesebbé teszik a bőrüket, emellett óvják a környzetet. A magyar fogyasztók hamarosan megismerkedhetnek az új Tento-val, amely mindhárom elvárásnak megfelel.
„A tavaly elvégzett kutatás bebizonyította: megérett az idő a változásra,“ - nyilatkozta Miroslava Šibíková, Brand Manager, Metsä Tissue. „A termék csomagolása túl kozervatív volt fogyasztóink számára és nem tükrözte hűen azokat az értékeket, amelyektől olyan különleges a Tento. A logó frissítésének és az új csomagolás megtervezésének a célja is ez volt.“
Miroslava Šibíková így folytatta: „A Tento egy nagy múltú higiéniai papírtermék család, amely a finn Metsa Tissue tagja. Kínálatunk kellően széles,, sokféle termékkel vagyunk jelen a közép-kelet európai piacokon, a Skandináv félszigeten, valamint a többi európai országban is. ”
A Tento átalakulása: logó és dízájncsere
A Metsä Tissue egy nemrég elkészített felmérés alapján döntött úgy, hogy dizájnt vált. A felmérésben olyan 25-50 év közötti nőket kérdeztek meg, akik háztartást vezetnek. Kiderült, hogy ezen vásárlók előnyben részesítik pl. a virág mintájú logókat különböző higiéniai és kozmetikai termékeken és ezt figyelembe is vették az új logó megtervezésénel, ugyanakkor maradt a kék szín, amely a tisztaságot és a nyugalmat szimbolizálja.
|