Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Vodafone: Társadalmi felelősségvállalás mobilon

2009.04.21
A WWF a Vodafone mobilreklám szolgáltatását használta TCR-kampányának részeként.

Április 16-án a Vodafone mobilmarketing programja keretében 40.000 olyan előfizető kapta meg célzottan a Vodafone első, nem kereskedelmi célú mobilhirdetést tartalmazó üzenetét, akik a közvetlen megkeresés lehetőségét előzetesen jóváhagyták.

A Vodafone tavaly júniusban indította el mobilmarketing programját. A mobilmarketing megoldások alkalmazásában a WWF az első civil résztvevő, kampányuk az 1%-os adófelajánlás ismertségének célzott növelésére irányult.

A szervezet a piacon még újnak számító kampányával arra szeretné felhívni az emberek figyelmét, hogy adójuk 1%-át a hazai erdők védelmére is felajánlhatják. Az üzenet a felhívás mellett már a felajánláshoz szükséges adószámot is tartalmazta, mely nagyban megkönnyíti az adófelajánlás folyamatát.

„Egy természetvédő szervezet számára is fontos, hogy kihasználja a modern kor eszközeit és így hívja fel a figyelmet arra, hogy nekünk kell tennünk környezetünk megóvása érdekében. A Vodafone mobilreklám szolgáltatása egyedi és új csatornát jelentett számunkra az emberek eléréséhez, ezért döntöttünk úgy, hogy kihasználjuk ezt a lehetőséget.” - mondta a Csáki Roland, a WWF kommunikációs igazgatója.

A Vodafone Mobilmarketing Programja mobilwebes, webes, sms-es és mobiltartalomhoz kötött megjelenéseket tesz elérhetővé a mobilcsatornát kommunikációs célra választó márkák számára.

A Vodafone ügyfelei a hirdetések megjelenések köszönhetően egyrészt kényelmesen és helytől függetlenül juthatnak az egyes márkákra vonatkozó információkhoz, másrészt lehetőségük van díjmentes szolgáltatásokat, tartalmakat igénybevenni, illetve nyereményjátékokban résztvenni.

A magyar piacon egyedülálló kezdeményezést eddig közel két tucat jól ismert és népszerű márka aknázta ki: az első mobilhirdetések a Citroën, Coca-Cola, Nivea egyes márkáihoz és az OTP Bank termékeihez kapcsolódtak.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Vodafone













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu