Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Nespresso: Kétmilliárd svájci frankos forgalom

2009.04.21
A Nestlé Nespresso S.A., a csúcsminőségű adagolt kávé nemzetközi úttörője és elismert gyártója 2008-ban 2,262 milliárd CHF (1,35 milliárd EUR) árbevételt ért el, amely 2006-os forgalmának több mint kétszerese. 2008 sorozatban a nyolcadik év volt, amelynek során a vállalat forgalmának növekedése éves átlagban meghaladta a 30%-ot. A Nestlé csoport leggyorsabban növekvő vállalatává fejlődött Nespresso árbevétele a tervezett időpontnál két évvel korábban lépte át a kétmilliárdos határt.

„2008-as eredményeinkkel elégedettek vagyunk, mert mélyen gyökerező innovációs kultúránkat és a kiválóság iránti elkötelezettségünket tükrözik – mondja Richard Girardot, a Nestlé Nespresso vezérigazgatója. – Célunk, hogy ikonikus világmárkává fejlődjünk, kiaknázva bizonyított szakértelmünket, töretlen újítási szándékunkat, valamint egyedülálló üzleti modellünket, amelynek keretében különleges és közvetlen kapcsolatot ápolunk vásárlóinkkal.”

A növekedés kulcsa: fogyasztói lelkesedés
Az utóbbi évek sikerei nagymértékben a fogyasztók Nespresso márka iránti lelkesedésének tulajdoníthatók. A világ kávékedvelői percenként több mint 8000 csésze Nespresso Grand Cru kávét fogyasztanak el mindennap.

A márka rendkívüli, sajátos vonzereje az egyedülálló Nespresso filozófiában rejlik, amely páratlan egységbe foglalja a csúcsminőségű kávékat, a praktikus és elegáns kávégépek teljes választékát és az exkluzív, személyre szabott vevőszolgálatot. E három elem együttese biztosítja a kávézás felülmúlhatatlan élményét, amit a kávékedvelők bárhol, bármikor, bármilyen körülmények között élvezhetnek.

A Nespresso klub tagjai, azaz a márka szakavatott nagykövetei, a kávékedvelők nemzetközi közösségét alkotják. Sőt, az új Nespresso fogyasztók több mint a fele a meglévő klubtagokon keresztül éli meg első márkaélményét.

„Egyik legfontosabb erősségünk a klubtagok folyamatos lelkesedése a Nespresso, a tökéletes kávé ikonja iránt – jegyzi meg Girardot. – Mi több, véleményünk szerint mind jelenlegi sikereink, mind jövőbeni teljesítményünk feltétele, hogy továbbra is különleges élményt nyújthassunk a világ kávékedvelőinek. Éppen ezért a Nespresso 2009-ben is olyan újdonságokkal jelenik meg, mint az új CitiZ gépcsalád és az öt újfajta Grand Cru kávé, amelyekkel klubtagjaink hűségét és bizalmát tápláljuk és viszonozzuk.”

A következő öt évet tekintve a Nespresso továbbra is bizakodó, részben az adagoltkávé-rendszerek világszerte nagy növekedési lehetőségének köszönhetően. Az AC Nielsen szerint ugyanis a világ kávéfogyasztásán belül az adagolt kávé szegmense a teljes európai és észak-amerikai kávépiac 5%-át képviseli mennyiség, és 10%-át érték szempontjából. A Nespresso becslései szerint a fenti arányok 2015-re 12, illetve 25%-ra módosulnak.

2009-es tervek
Azon törekvése részeként, hogy világszerte a tökéletes kávé ikonjává fejlődjön, a Nespresso számos kulcsfontosságú újítást és kezdeményezést hirdet meg 2009-ben:
 - Állandó, prémiumkategóriás Grand Cru választékának kiterjesztésével új, markáns kávék és érzéki élmények kínálatát nyújtja, mint amilyen a Pure Origins nemrégen bevezetett kollekciója. Ezen eszpresszófajták mindegyike kizárólag egy adott származási országból beszerzett alapanyagokból készül.
  - A kávégépek további megújítását olyan forradalmian új modellek piaci bevezetésével, mint az egyedülálló CitiZ család. Legújabb modelljeivel a vállalat első ízben kínálja az otthoni használatra szánt kávégépek teljes családját. A családot alkotó három, kis helyigényű, merészen karcsú, városias és moduláris kialakítású modell mindegyike kedvező árkategóriába tartozik.
    a.) Nespresso CitiZ – egyfejes automata eszpresszógép
    b.) Nespresso CitiZ&Milk – beépített tejhabosítóval felszerelt egyfejes automata eszpresszógép
    c.) Nespresso CitiZ&Co. – a legelső otthoni használatra tervezett kétfejes kávégép, amellyel egyszerre készíthető el két csésze kávé
  - A Nespresso nemzetközi üzlethálózatának kiterjesztésével a klubtagok könnyebben elérhetők, emellett márkaélményük még teljesebbé válhat. A vállalat világszerte 39 új mintabolt bevezetését tervezi 2009 végéig, köztük olyan új stratégai helyszíneken, mint Dubai, Szingapúr és a dominikai Santa Domingo. A Nespresso várhatóan további üzleteket nyit olyan városokban, ahol a márka már népszerűvé vált, így Madridban, Bécsben és Săo Paulóban.
  - A vállalat további beruházásokat tervez a Nespresso AAA Sustainable QualityTM program keretében, amely a kávétermesztők és közösségeik életminőségét javítja, ugyanakkor hosszú időtartamra biztosítja a legjobb minőségű kávék élvezetét a Nespresso hívei számára. Ennek részeként a jelenlegi húszezres számot is meghaladja majd azon kávéültetvények száma, amelyek területén a Nespresso közvetlenül tevékenységet folytat. A vállalat így teljesítheti azt a célkitűzését, hogy 2012-re kávéinak 50%-át az AAA-programon keresztül szerezze be. 2008 végén a Nespresso kávéinak már több mint 40%-át e különleges program keretében vásárolta meg.
  - A növekedést célzó újabb befektetésként 2009 júniusában a Nespresso hivatalosan megnyitja új gyártó- és elosztó központját a svájci Avenches-ban. Az új létesítmény gyártókapacitása 4,8 milliárd kapszula lesz évente. 2009 végéig 340 alkalmazottat, 2010-től pedig további 60 főt foglalkoztat majd.
  - A vállalat a klubtagsági vevőszolgálat tökéletesítése érdekében személyre szabottabb szolgáltatásokat nyújtó új weboldalt fejleszt ki.

„Az idei évben nem hagyhatjuk figyelmen kívül a nemzetközi gazdasági helyzetet és az ezzel összefüggő óvatos fogyasztói magatartást sem – emlékeztet Girardot. – Ezt megérezve folyamatosan kikérjük a klubtagok véleményét a márkával kapcsolatos igényeikről, a szigorú fenntarthatósági követelményektől a páratlan minőségen át kávégépeink folyamatos megújításáig és újraalkotásáig. Továbbra is rendkívüli erőfeszítéseket teszünk vásárlóink lelkesedésének, hűségének és bizalmának fenntartása érdekében, miközben az elmúlt évekéhez hasonló növekedési ütem biztosítására törekszünk.”

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:NESPRESSO













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu