Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Szívvel-lélekkel a lakóhelyünkért! elnevezésű program a finisbe fordult

2009.04.20
2009 márciusában újból elindult a CBA és a Procter & Gamble ’A Közösség Szíve’ (KÖSZI) programja, amely az elmúlt évek során különböző közösségi célokat támogatott, és amelynek középpontjában idén a lakóhely áll. E kezdeményezés értelmében május 31-éig szavazhatnak a vásárlók az ország valamennyi CBA üzletében a program keretében megvalósulandó fejlesztésekre.

2009 márciusában indította útjára a „Szívvel-lélekkel a lakóhelyünkért!” elnevezésű programot a CBA és a Procter & Gamble, amely a korábbi évekkel ellentétben most a vásárlók lakóhelyére koncentrál.

A három hónapos (március-április-május) időszak alatt az ország valamennyi pontján ki-ki legjobb belátása szerint szavazhat arra a fejlesztési célra, amelyet saját megítélése szerint a lakóhelye, lakókörnyezete szebbé, harmonikusabbá tétele érdekében fontosnak tart.

Voksolhat például a helyi park, játszótér vagy sportpálya felújítására, vagy az épületeket elcsúfító falfirkák eltávolítására. Ily módon nem csupán vásárlásuk, de támogató javaslatuk révén is hozzájárulhatnak a KÖSZI program támogatásához. A program keretében 10 település nyeri el a helyi lakosok szavaztai alapján a legfontosabbnak ítélt fejlesztésre szánt összeget.

A ’Közösség Szíve’, azaz KÖSZI program nem cseng ismeretlenül a közönség előtt, hiszen évek óta a vásárlók bevonásával igyekszik felkarolni egy-egy helyi közösséget, intézményt vagy programot. S bár a KÖSZI a két vállalat ötlete és összefogása révén valósult meg, a vásárlók hozzáállása, segíteni akarása, valamint a jótékony célok szolgálatába állított forintjai nélkül nem lehetett volna és nem is lehetne újból és újból ilyen sikeres.

A KÖSZI 2006-ban, hagyományteremtő céllal indult, s azóta nagy sikernek örvend, hiszen a CBA és a Procter & Gamble közös akciója révén a vásárlók – ha közvetett formában is – a tudatos választásuk révén hozzájárultak számos, a gyermekeket segítő kezdeményezéshez.

A vásárlások alkalmával befolyt összegek révén az első akciót követően, 50 általános iskola kapott korszerű számítógépeket. 2007-ben több mint 500 gyermeket juttatott el a program erdei iskolába, ahol testközelből ismerkedhettek a természettel. Tavaly pedig összesen 20 millió forint adománnyal 20 kórház gyermekosztályának műszer- illetve gyógyászati eszköz-beszerzéséhez járult hozzá a program.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu