Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


HELP kampány a fiatalokért – a fiatalokkal

2009.03.17
Az Európai Bizottság folytatja a dohányzás elleni küzdelmet.

Továbbra is a dohányzás az első számú elkerülhető halálok Európában, így nem véletlen, hogy éppen ez a terület az Európai Unió egyik kiemelt közegészségügyi témája.

A törvényi szabályozás mellett az oktatás és a kommunikáció is nagyon hatásos eszközök lehetnek főként akkor, amikor a fiatalokhoz akarunk szólni. Ezért az Európai Bizottság úgy döntött, hogy az elmúlt évek sikerei után folytatja a „HELP – A dohányfüstmentes életért” kampányt.

A kampány céljai továbbra is változatlanok; egyrészt segítséget kíván nyújtani a dohányzásra való rászokás megelőzésében, másrészt segít abban, hogy a fiatalok ellenálljanak dohányzó kortársaik nyomásának, ezenkívül a kampány a passzív dohányosok elérésében is az élen jár.

A fő célcsoportot a 15 és 34 év közötti fiatalok alkotják, különös tekintettel a veszélyeztetett csoportokra és fiatal lányokra. A kétéves kampány költségvetése 34 millió euró.

Az új HELP kampány az elkövetkező két évben a 2008. október 9-e és 11-e között Brüsszelben megrendezett „Az Egészség Kommunikálása: a dohányzás példája” című konferencián elhangzott szakértői javaslatokat kívánja hasznosítani.

A konferencia résztvevői különösen nagy fontosságot tulajdonítottak annak, hogy megvitatassák, miként lehet kommunikálni a fiatalokkal és a hátrányos körülmények között élőkkel. Hiszen a közegészségügyi márkák megteremtése és fenntartása kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy pozitív kép alakuljon ki az emberekben a nem dohányzó, egészséges életmódról.

A konferencia egyik tanulsága az volt, hogy az Európai Unió be kell, hogy vonja a fiatalokat az egészséggel kapcsolatos kommunikáció lépéseibe. A média hagyományos és új formáit a legmegfelelőbb módon kell használni annak érdekében, hogy a fiatalokat elérjük és részt vegyenek a kampányban.

Ines Elise Prainsack, az Európai Ifjúsági Fórum – a több mint 90 nemzeti ifjúsági tanácsot és nemzetközi nem-kormányzati ifjúsági szervezetet tömörítő nemzetközi szervezet – vezetőségének tagja a következőket mondta a konferencián: „Az ifjúsági szervezetek, amelyek felelősségteljes feladatokat adva bevonják a fiatalokat a munkájukba, kulcsfontosságú szerepet játszanak abban, hogy cselekvésre tudjuk ösztönözni az állampolgárokat, és az egészséges életmódra való buzdítással javítsunk a fiatalok egészségi állapotán. A fiatalok a saját egészségük érdekében maguk kell, hogy lépéseket tegyenek.”

Számos európai ifjúsági szervezet, köztük az Európai Orvostanhallgatók Egyesülete (ESMA), az Európai Ápoló Tanulók Szövetsége (ENSA), az Orvostanhallgató Szervezetek Nemzetközi Szövetsége (IFMSA), a Pszichológia Hallgatók Európai Szövetsége (EFPSA) és az Európai Ifjúsági Fórum is elkötelezett résztvevője az új kampánynak és aktívan részt kíván venni abban. A kampány lebonyolítását a Ligaris és Carat Global Management kommunikációs ügynökségekből álló nemzetközi konzorcium végzi.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu