A Canont, a digitális képalkotási technológiák egyik vezető vállalatát kilencedik alkalommal választották Európa legjobb fényképezőgép márkájának a Reader’s Digest 2009-es, legmegbízhatóbb márkákról készített felmérésben.
A Reader’s Digest, a világ legnagyobb példányszámban értékesített havilapja 16 európai országban 14 nyelven kérdezte meg olvasóit, hogy szerintük melyek a legmegbízhatóbb márkák az egyes termékkategóriákon belül, például a fényképezőgépek között. A válaszadókat a Reader's Digest 4,5 millió háztartást magába foglaló ügyféladatbázisából választották ki, és összesen 23.000 választ dolgoztak fel.
A Canont a címre esélyesek közül 16-ból 13 országban választották a legmegbízhatóbb márkának. A válaszadóknak a minőség, a kiemelkedő érték, az erős arculat és a vásárlói igények megértése szerint kellett értékelniük az egyes márkákat.
„Örömmel tölt el bennünket, hogy megszakítás nélkül immár kilencedik alkalommal a Canon a legmegbízhatóbb fényképezőgép márka az európai olvasók szerint. Szenvedélyesen hiszünk a képek erejében, és olyan képalkotó megoldásokat kínálunk vásárlóinknak, amelyek a kreativitást és az innovációt szolgálják. Komoly elismerés számunkra, hogy a Reader’s Digest ilyen sok olvasója töretlenül bízik abban, hogy vállalatunktól a legjobb minőségű termékeket kapja” – mondta James Leipnik, a Canon Europe kommunikációs és vállalati kapcsolatokért felelős vezetője.
„A felhasználók bizalma létfontosságú a sikeres márkák számára. Az egyik legnagyobb kihívás megtartani a bizalmat egy gyorsan változó világban, különösen a műszaki cikkek piacán. Figyelemre méltó teljesítmény, hogy a Canon Európa országainak többségében képes megőrizni a legmegbízhatóbb fényképezőgép címet” – tette hozzá Gavin Murray, a Reader’s Digest európai regionális hirdetési igazgatója.
Az alábbi országokban tekintik a Canon-t a legmegbízhatóbb fényképezőgép márkának: Magyarország, Ausztria, Belgium, Egyesült Királyság, Finnország, Franciaország, Hollandia, Lengyelország, Németország, Oroszország, Portugália, Svájc és Svédország.
|