A nimm2 1962-es bevezetése óta Németország egyik legkedveltebb cukorkája, amely idén februártól a magyar piacon is kapható. A régóta kedvelt cukorka kétféle - puha és kemény - változata hazánkban is megkezdi hódítását az édességkedvelők körében.
„A nimm2 évtizedek óta generációk kedvelt cukorkamárkája több európai országban. A töretlen siker záloga a valódi gyümölcslével készülő töltelék hamisítatlan gyümölcsös ízvilága és a hozzáadott vitaminok, amellyel reményeink szerint a magyar édességfogyasztók tetszését is elnyerjük.” – mondta Szűts Ágnes, a Storck Hungária Kft. marketing igazgatója.
A nimm2 cukorka eredeti, kemény változata narancs és citrom ízben kapható, 9 hozzáadott vitamint tartalmaz. A nimm2 soft, a termékcsalád puha változata ugyanazt az édes, kellemes ízélményt nyújtja, mint a keménycukorka. A nimm2 soft töltött, gyümölcsös és könnyen olvad, így a legkisebbek is bátran fogyaszthatják, csomagolása narancs, citrom, eper és cseresznye ízű golyócskákat rejt.
Az édességfogyasztás életünk szerves része, azonban a mértéktartás nagyon fontos tényező, hívja fel a figyelmet a gyermekpszichológus. Az édességfogyasztás kultúránk része. Az étkezések a desszertfogyasztással válnak igazán teljessé. Ezért hiba lenne főétkezés után gyermekünktől megvonni vagy megtiltani az édességet, a cukrot, a csokit. A hangsúly inkább a ”miként”-en van. Ebben is, mint más téren, fontos a mértéktartás.
„Mint gyermekpszichológus, azt javasolhatom, hogy figyeljünk oda gyermekünk helyes étkezésére, de ne vonjuk meg az édességet sem, valamint ne jutalmazásként használjuk a cukrot, tehát ne kössük össze a teljesítménnyel, cselekedetekkel. Ha a gyermek valami miatt rászokik, és túl sokat eszik az édességből, akkor érdemes mielőbb felderíteni az okát, mert gyakran a háttérben valamilyen lelki probléma húzódik meg. Egy egészséges gyermek számára a cukorfogyasztás mértékkel az élet természetes része, ugyanúgy mint a játék vagy a tanulás.” – nyilatkozta Tárnokiné Törő Krisztina, gyermekklinikai szakpszichológus.
„A nimm2 termékcsalád a cukorkafogyasztáson belül kínál egészségesebb alternatívát, ezek a cukorkák – sok más cukorkával ellentétben – valódi gyümölcslével készülnek, ráadásul hozzáadott fontos vitaminokat is tartalmaznak.” – tette hozzá Szűts Ágnes.
A cukorka kategória folyamatosan növekszik a magyar édességek piacán, a 2008-év végére 5 %-kal nőtt értékben a megelőző év hasonló időszakához képest. A cukorka piacon továbbra is a gyümölcsös ízvilág a legnépszerűbb. A fogyasztók leginkább az izgalmas formájú és állagú, egyedi ízösszetételű vagy a piacon új irányvonalat képviselő termékeket keresik. Összességében azonban elmondható, hogy a cukorkapiaci eladások nagy részét még mindig a hagyományos cukrok teszik ki.
|