Új üzletágat indított a Gold Communications Kft. A cég nyolc éve van jelen a kommunikációs „iparban”, és felhalmozott tapasztalatait mostantól képzés formájában, közvetlenül is rendelkezésre bocsátja. A vállalkozás elsőként vezetői kommunikációt, értékesítést, tárgyalástechnikát, retorikát és prezentációs technikát tanít majd a jelentkezőknek.
|
„Az elmúlt évek alatt számtalan nehézséggel, kijavítható kommunikációs hiányossággal találkoztunk munkánk során. Ezeket a különálló eseteket természetesen az adott helyzetben megpróbáltuk orvosolni, de ez nem pótolhatja a tudatos kommunikáció tanult és rutinná tehető gyakorlatát” − mondta az új üzletágról a Gold Communications vezetője. Szabó Mónika hozzátette, a képzéseket az első időkben nem elsősorban a széles nagyközönségnek szánják. Sokkal inkább egyfajta kiegészítő szolgáltatásként meglévő és jövőbeni ügyfeleik felé, ezzel is hatékonyabbá téve munkájukat.
Új üzletágunk indításának másik oka, hogy általában is számítunk a pr-szektor erősödésére − emelte ki az ügyvezető. A jelenlegi gazdasági helyzetben a vállalkozások kevesebbet tudnak reklámra költeni, így a közönségkapcsolat fenntartására a pr és a marketing eszközei nyújtanak alternatív megoldást.
A Gold új tevékenysége egy nagyobb megújulási folyamat része. A cég új honlapot hozott létre és több ponton erősítik tevékenységeiket, például a piackutatási szolgáltatást.
A megújult weboldalakon a cég szakmai anyagai, esetleírások, személyes hangvételű blog is olvasható, és folyamatosan gyűjtik a pr és marketing tárgyában megjelenő érdekesebb szakcikkeket is.
|