Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Ön tudja, mivel tölti a szabad idejét 10 millió magyar fogyasztó?

2009.01.28
A Magyar Fogyasztó Platform konferenciasorozatának részét képező Magyar Fogyasztó Szabadidő című rendezvényen meghallgathatjuk a magyar fogyasztó szabadidő-felhasználásához kapcsolódó kutatási eredményeket, továbbá megismerkedhetünk azon márkákkal, szociológiai megközelítésekkel, kommunikációs- és marketingfogásokkal melyek szabadidőnkhöz kötődnek. A rendezvény helyszínül a budapesti Magyar Telekom Székház szolgál.

Ön tudja hány kilométert vagyunk hajlandóak utazni egy-egy érdekesnek ígérkező programért? Vagy végiggondolta már, hogy az elmúlt években nőtt vagy csökkent a nem munkával töltött óráinak a száma? Esetleg feltérképezte már, hogy mely tevékenységeket űzi legszívesebben szabadidejében?

A nem kizárólag a marketing- és kommunikációs szféra érdeklődésére számot tartó eseményen neves szakemberek, többek között a GfK Hungária, a Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet, az MTA Szociológiai Kutatóintézet, a Magyar Turizmus Zrt., a Sanoma Budapest, a METROPOL Magyarország, a Sláger Rádió, a Comedy Central, az Agárdi Pálinkafőzde és az IBUSZ munkatársai mondják el, hogyan tölti Magyarország a nyolc óra pihenést.

A Szabadság. Szeretem?! alcímet viselő eseményen Puczkó László (Xellum Kft.) felvázolja a szabadidő és munkaidő viszonyát, megvizsgálja mennyire élesen vált és válik el egymástól történelmünk során ez a két kategória, majd Kozák Ákos (GfK Hungária) adatokat ismertet a magyar fogyasztók szabadidő-felhasználásáról.

Tibori Tímea (MTA Szociológiai Kutatóintézet) a vásárlás szociológiájáról tart előadást, melyet követően a szabadidőpiac távlati lehetőségeire fókuszálhatnak a résztvevők egy közgazdász távcsövén keresztül.

Dr. Németh Erzsébet (Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet) a magyar fogyasztó tévénézési és internetezési szokásairól beszél, továbbá kommentálja, hogyan hatnak mindezen tevékenységek társas kapcsolatainkra, míg Kiss Kornélia (Magyar Turizmus Zrt.) a kialakult gazdasági recesszió következtében a belföldi turizmus számára felfedezhető új lehetőségekről értekezik.

Kaszás György (UpGrade Communications) és Litkai Gergely (Comedy Central) segítségével fény derül, milyen kommunikációs utakon érhető el a fogyasztó, majd Domokos Szilárd (Sanoma Budapest) a szabadidős médiumok tartalomalkotásának folyamatát vázolja fel.

Halász Gyula (ADCH) és Gosztonyi Csaba (Carbon Group) a kreatív alkotói folyamat metamorfózisát mutatja be, míg Hajnal Tamás (Human Telex) elmondja egy márka hogyan okozhat maradandó élményt egy rendezvényen.

Végezetül néhány a szabadidőpiacban is érdekelt márka képviselőjével, mint Guttengéber Csabával (METROPOL Magyarország), Heal Edinával (Sláger Rádió), Szokolics Ákossal (Agárdi Pálinkafőzde) és Termes Nórával (IBUSZ) beszélget Kerényi Péter kommunikációs szakember.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Magyar Fogyasztó Platform













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu