Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Új szereplő a vállalati kommunikációs megoldások magyarországi piacán

2009.01.08
Az Ericsson vállalati megoldások üzletágának felvásárlása mérföldkő az Aastra terjeszkedési stratégiájában. Az Aastra, a vállalati kommunikációs megoldások vezető fejlesztője már Magyarországon is átfogó termék- és szolgáltatás választékot kínál ügyfeleinek.

Az Aastra Technologies Limited, kanadai központú, vállalati kommunikációs megoldások fejlesztésével foglalkozó nemzetközi cég termékkínálata, az Ericsson vállalati kommunikációs részlegének sikeres átvételével, már a teljes IP kommunikációs spektrumot lefedi.

Az Aastra legújabb és legnagyobb felvásárlása kiterjeszti a vállalat szolgáltatásait Magyarországon az IP-alapú kommunikációs szerverek, az egységesített kommunikációs alkalmazások és az integrált mobilitás területére.

A vállalat vezető piaci pozíciója és következetes növekedési stratégiája következő lépéseként megnyitotta budaörsi képviseletét, amelynek kulcsszerepet szán a magyarországi piac meghódításában az ügyfelek emelt szintű kiszolgálásában.

A felvásárlásokon alapuló, idegen tőkét nem igénylő, dinamikus stratégia a vállalatot - amely a nagyvállalati kommunikációs eszközök globális piacán is meghatározó szereplő - rövid idő alatt az európai távközlési piac legnagyobb résztvevői közé emelte.

2008 áprilisában sikeresen lezárult az Ericsson vállalati kommunikációs részlegének felvásárlása, amely nagyban átalakította a vállalatot: az akvizíció nemzetközi jelenlétet, globális ügyfélkört biztosít az Aastra számára.

A 606 millió kanadai dolláros éves árbevételt is meghaladó cég – részben az Ericsson vállalati kommunikációs részlegének egykori termékeire építve – rugalmas kommunikációs megoldásokat fejleszt minden típusú és méretű cég számára, legyen szó irodaházakról, bankokról, kórházakról, vagy általános ipari és nagybiztonságú rendszerekről egyaránt.

A tíz éve folyamatosan nyereséges Aastra vállalati megoldásai az IP alapú infrastruktúrán alapuló alközpontok, multimédia kontakt-centerek, konferencia rendszerek, integrált vállalati mobil kommunikációs rendszerek és ehhez kapcsolódó értéknövelt megoldásokból és szolgáltatásokból állnak. A

z Aastra kiemelt kutatás-fejlesztési területe a mobilitás, az IP és SIP technológia valamint a nyílt forráskódú megoldások. Az Aastra bevételének mintegy 10%-át fordítja innovációra.

„Fejlesztéseink során két alapelvet tartunk szem előtt. Egyrészt, hogy az általunk kifejlesztett és kiépített telekommunikációs rendszerek könnyen integrálhatók legyenek, másrészt hogy együtt fejlődjenek a vállalattal, és ezáltal az ügyfelek igényeit minél jobban kielégítsék” – mondta Dr. Kolláth Gábor, az Aastra Magyarország képviselet vezetője, a vállalat budapesti bemutatkozó sajtótájékoztatóján.

A közép-kelet-európai régiónak kulcsszerepe van a vállalat növekedési stratégiájában, hiszen a régióhoz tartozó piacok jelentős, eddig kiaknázatlan lehetőségeket rejtenek magukban.

Az Aastra, három éven belül – 2008-ban – másodszor részesült a Frost&Sullivan, a „Kiváló növekedési stratégiáért” járó elismerésében. A díjazás jól tükrözi a vállalat innovatív és egyben következetes növekedési stratégiáját, hiszen minden új felvásárlással tovább bővíti a technológiai szakértelmét, a termékkínálatát, a terjesztési hálózatát és a földrajzi jelenlétét egyaránt.

Az Aastra magyarországi jelenléte
Az Aastra, olyan kiemelt fontosságú piacokon, mint Magyarország, közvetlen képviseletet létesített. A vállalat célja a budaörsi iroda megnyitásával a magyarországi ügyfelek és partnerek magasabb szintű kiszolgálása, a vállalat pozíciójának erősítése, az összes termék és alkalmazás támogatása valamint közvetlen fejlesztési információk biztosítása az ügyfeleknek.

A cég a vállalati megoldásait Magyarországon értékesítési partnerein keresztül forgalmazza, melyek közül kiemelésre érdemes az Assono, a Telegram, a Kapsch Magyarország, az Albacomp és a Telmo Kft. Magyarországon az Aastra döntően az egykori Ericsson termékcsaláddal van jelen a piacon.

„Habár kiemelt fontosságúnak tartjuk e termékek piaci pozíciójának megerősítését és további elterjesztését, már megjelentek a hazai piacon is az új Aastra termékek, melyeknek köre a jövőben folyamatosan bővülhet. Vállalatunk, a kibővült termékkörrel a kétfős vállalkozásoktól a 150.000 felhasználóval rendelkező multinacionális cégekig, mindenkinek élvonalbeli megoldást tud szállítani” – mondta Dr. Kolláth Gábor, utalva a vállalat széles termékportfoliójára.

Az Aastra nyílt rendszerplatformokat és hardverfüggetlen szabványosított megoldásokat használ annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb rugalmasságot és szabadságot biztosítsa ügyfelei és kereskedelmi partnerei számára a kommunikációs rendszereik kialakítása során.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu