Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Megjelent a TimeOut Budapest magazin első száma

2008.12.10
Az Abu Dhabi-tól Zágrábig összesen 34 városban, többek között New Yorkban, Londonban, Pekingben és Barcelonában, megjelenő programajánló magazin most Magyarországon is megjelent. A külföldieknek szóló programmagazinnal az Est Media Group egy nemzetközi márka bevezetésével bővítette portfólióját.

A Time Out Budapest első, összevont decemberi és januári lapszáma december elején jelent meg, a februári szám megjelenése január végére várható, ezt követően pedig minden hónapban 25 000 példányban kerül terjesztésre.

Az Est Media Group Kft. (EMG) új, angol nyelvű programajánló magazinja, a Time Out Budapest – az EMG 80%-os tulajdonában álló DEG Lapkiadó Kft. gondozásában jelent meg. Az EMG új termékének megjelenése több szempontból is üzenet-értékű a cég életében. Egyfelől jelzi, hogy a fejlődést a társaság nem kizárólag akvizíciókon keresztül képzeli el, hanem saját projektek, termékfejlesztések útján is. Másfelől megmutatja, hogy a vállalat nemzetközi licenc-szerződések segítségével is képes bővíteni portfolióját, jelen esetben egy világhírű, a saját területén piacvezető márka bevezetésével.

A lap beindításának folyamatában az EMG hatékonyan támaszkodhatott az elmúlt hónapokban eredményesen kialakított cégcsoportbeli tudásbázisra, így a lap designja, tartalma is - a nemzetközi előírások alapján - "házon belül" készült, ahogy az értékesítési- és marketing szervezet is hatékonyan integrálta az új terméket.

A magazinhoz 600 terjesztési ponton juthatnak hozzá az olvasók. A 96 oldalas gazdagon illusztrált magazin 495 forintos fogyasztói áron kerül újságárusi forgalomba. A legfontosabb terjesztési pontok azonban a szállodák, turisztikai központok, külföldiek által látogatott vendéglátó ipari egységek, üzletek, kiemelt irodaházak, utazási irodák, repterek, fürdők. Ezeken a terjesztési pontokon az adott szolgáltató ajándékpéldányaként ingyenesen hozzáférhető lesz a Time Out Budapest.

A Time Out leginkább exkluzív sztárinterjúiról, bennfentes információiról, szókimondó kritikáiról és egyedülálló nemzetközi tartalmairól ismert. A hagyományos programajánlaton túl központi szerepet kapnak a divat, vásárlás illetve a gasztronómia és étterem kritika rovatai. Célcsoportját a hazánkba érkező turisták illetve a hosszabb távon itt tartózkodó külföldiek képzik.

A Time Out Budapest megjelenésével párhuzamosan az EMG médiakampányt is indít, amelynek során rádió és indoor hirdetésekkel (szórakozóhelyeken, éttermekben elhelyezett plakátokkal), valamint nemzetközi online kommunikációval hívja fel a célközönség figyelmét az új havilapra. A kampányban természetesen aktív szerepet vállalnak az EMG saját felületei is.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu