A vállalat a kiírással az egyre növekvő mértékben változó piaci kihívásokra válaszolva kívánta értékelni az interaktív igényeihez való megfelelés és a piaci szereplők tudásanyaga közti kapcsolatot. Ezen túlmenően célul tűzte ki az interaktív kampányainak hatékonyság növelését, hogy minél célzottabban és minél kreatívabb módon tudjon a változó fogyasztási szokásokra reagálni, illetve azokat formálni.
A tenderben bemutatottak alapján, a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalata továbbra is a Neo Interactive ügynökséget választotta a coke.hu oldalon működő hűségprogram kezelésére.
A vállalat online média megoldásainak kivitelezésében azonban változás történt, mivel a tender során a Carnation ügynökség szintén magas színvonalú munkát prezentált, így a vállalat úgy döntött, hogy 2009-ben az online médiafoglalásokat, illetve a médiakampányok kivitelezését a Carnation ügynökséggel tervezi.
|