Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


25 új, innovatív üzleti kliens a magyar piacon

2008.12.03
A Fujitsu Siemens Computers Kft. új partnerprogram bevezetésével kezdi a 2009. évet.

Teljessé válik Magyarországon Európa vezető IT-infrastruktúra és megoldásszállítójának új, minden felhasználói igényt kielégítő üzleti portfoliója. A Fujitsu Siemens Computers Kft. egyszerre vezet be a magyar piacra 25 új, innovatív megoldásokban bővelkedő és a legújabb formaterv szerint épített üzleti, tábla és ultra-hordozható noteszgépet, valamint asztali számítógépet – jelentette be sajtótájékoztatón Poros Gábor ügyvezető igazgató. Hozzátette: a cég történetének legnagyobb szabású termékbevezetésétől azt várja, hogy a kft. tovább szilárdítsa igen jó pozícióit a folyamatosan romló gazdasági környezet és a gyártók által támasztott kiélezett árverseny feltételei közepette.

Bár üzleti szempontból az év várhatóan a korábbi évek dinamikus növekedéséhez képest csendesebben záródik, - folytatta - a Fujitsu Siemens Computers számára a 2008-as esztendő kiemelkedő volt. A vállalat ebben az évben jelentette be fennállása óta a legtöbb új termékét, megoldását és az ezekhez kapcsolódó szolgáltatásokat. Ezek az innovatív lépések érintették a kliens oldali és az adatközponti infrastruktúrákat egyaránt. Megkezdődött a gyökeresen új dizájn-koncepció alapján épített IT eszközök értékesítése.

A magyar piac pozitívan reagált a Fujitsu Siemens Computers azon törekvésére, hogy nagyobb hozzáadott értékű, nagyobb szolgáltatástartalmú termékekkel és megoldásokkal lássa el vevőit. Ennek bizonyítéka, hogy a legegyszerűbb belépőszintű eszközökhöz képest idén is növekedett a közép és felsőbb kategóriába tartozó termékek értékesítésének részaránya. A nagyteljesítményű grafikus munkaállomásokból pedig idén idáig több mint kétszer annyit vásároltak Magyarországon, mint 2007-ben.

A Fujitsu Siemens Computers átalakulóban van. A változást az az igény hajtja, hogy termékeivel, megoldásaival és szolgáltatásaival minél jobban meg tudjon felelni a piac, az ügyfelek és a partnerek elvárásainak. Ebből a törekvésből következik, hogy a magyar leányvállalat az új termékek mellett új szolgáltatás bevezetésével is készül megalapítása tizedik évfordulójának jövő évi megünneplésére. Partnerprogramja keretében a vállalati felhasználók számára célzottan és azonnal hozzáférhetővé teszi a szükséges IT-megoldás legfelkészültebb specialistáit.

A sajtótájékoztatón Tőke László Ottó vezető termékmenedzser a már hozzáférhető 25 új üzleti notesz- és táblagépről, valamint asztali kliensről elmondta, hogy azok mindegyike az új, egységes vállalati dizájn-koncepció jegyeit viseli. Az összes mobil termékhez rendelhető opcionális, integrált, nagy sebességű 3G/UMTS.

Opcionális megbízhatóság-fokozó jellemzőik köre is rendkívül gazdag, beletartozik például a folyadékálló billentyűzet, a merevlemez-meghajtó adatait védő ShockSensor és a különféle biztonsági jellemzők (a jogosulatlan hozzáférést megakadályozó ujjlenyomat-érzékelő vagy integrált SmartCard olvasó).

A Fujitsu Siemens Computers noteszgép családjaihoz kidolgozott egységes koncepció jegyében a gépek különböző komponensei (pl. a portreplikátor, az AC-adapter, a modulok) csereszabatosak egymással és a termékcsalád minden gépéhez használhatók.

Az asztali kliens és kijelző termékek legfontosabb jellemzőjeként azt emelte ki, hogy minden termék magán viseli a cég által a kezdetek óta képviselt „zöld koncepció” fő jegyeit: mint a gyártás és a logisztika során környezetbarát anyagok és technológiák felhasználása, az energiahatékony üzemeltetés, valamint a termékek újrahasznosítása. A 2008 novemberétől ezen környezetbarát elvek alapján gyártott termékeket a vállalat „green IT” logóval jelöli.

A legszembetűnőbb innovációk egyike az üzleti kliensek mindegyikére jellemző új, kifinomult formaterv. A dizájn lényege a külső és a belső (Core & Shell) megkülönböztetése: a fekete alap tartalmazza a portokat és az interfészeket, míg az antracit színű prémium ház bármilyen íróasztalon vagy táskában jól mutat.

A Fujitsu Siemens Computers teljes üzleti portfoliójában egységes dizájn a márka felismerhetőségét is javítja.  A cég belső „akciócsoportja” által az elmúlt két évben kifejlesztett formai jegyek a felhasználók esztétikai preferenciáit követik, és összhangban állnak a Fujitsu Siemens Computers otthoni termékeinél közelmúltban bevezetett dizájn-koncepcióval.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Fujitsu Siemens Computers













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu