Marketingkommunikációs kampányt indít az LG december 1-jén az új színekben kapható Secret mobiltelefonjának népszerűsítésére. A Black Label széria harmadik csúcsmodelljét három hétig televízió reklám, kerek egy hónapig pedig citylight plakátok népszerűsítik városszerte, továbbá internetes banner kampány és vírus marketing is épül az LG Secret köré.
A reklámfilmet és a citylight plakátokat az Allison Group adaptálta, a vírus kampányt az e-bola gondozza. A médiavásárlást a MindShare Médiaügynökség végezte.
Újra képernyőre kerül az LG Secret mobiltelefon reklámfilmje, amely a gyártó egyik csúcstechnológiás divattelefonját hivatott népszerűsíteni. A televíziós kampány 25 másodperces szpotja karácsony előtt - december 1-jétől 21-ig - lesz látható az RTL Klub, a VIVA TV, National Geographic, az AXN és a Discovery csatornákon.
A Black Label széria harmadik tagja időtálló stílusáról és a legújabb technológiai újításokat tartalmazó készülékként vált ismertté. Karbon hátlapjával és edzett üveg mögé bújtatott LCD kijelzőjével hosszú ideig gondoskodik a mobil újszerű állapotáról.
A nagyközönség, a szintén december 1-jén induló citiylight kampány során, jövő év január 4-ig találkozhat a csúcstechnológiás divattelefon plakátjaival, Budapest 90 pontján. Mindezeken felül az LG víruskampánnyal kívánja népszerűsíteni telefonját a leglátogatottabb videómegosztók, közösségi portálok és blogok segítségével.
A telefont értékesítő Vodafone pedig internetes banner és MMS kampánnyal növeli majd a decembertől arany és lila színben is kapható LG Secret népszerűségét és értékesítését.
„A Chocolate és a Shine után a Secret is az LG vezető divattelefonjává vált, ezért is döntöttünk amellett, hogy intenzív médiakampánnyal támogatjuk az új színekben megjelenő telefon ismertségét.” – mondta el a kampány kapcsán Cseke Csinszka, az LG Electronics Magyar Kft. regionális GSM marketing menedzsere.
|