Az Arany Lollipop fogyasztói promóciók versenyét, melyet évről évre egyre nagyobb figyelem kísér 2005 óta rendezi meg az In-Store Marketing szaklap. A tavalyihoz képes megduplázódott a nevezett pályaművek száma, és az idei 140 jelölésből 54 lett shortlistes, és a szakmai zsűri 17-et díjazott Arany Lollipoppal.
A Hill&Knowlton ügynökség egy-egy munkája a PR alkategóriában és a speciális BTL aktivitások között mérettetett meg, és az idei rekordszámú nevezés ellenére elhozták mindkét első díjat.
„Magyarország egyik vezető ügynökségeként a 100%-os eredményen nem lepődtem meg, hiszen a legmagasabb sztenderdhez mérjük magunkat, és az anyacéghez hasonlóan Magyarországon is a kreativitás, innovatív hozzáállás jellemzi munkáinkat. A Hill&Knowlton a kommunikációs szakma meghatározó ügynöksége, és a jövőben még inkább hangsúlyozni kívánjuk azt, amiben a legjobbak vagyunk: az új trendek ismeretét és azok PR kampányokba való tökéletes integrálását” – mondta Lakatos Zsófia a Hill&Knowlton ügyvezető igazgatója.
Ezen a megmérettetésen az ügynökség olyan kampányokkal szerepelt, amelyek bővelkedtek a Digitális PR elemekben, melyek nagyban hozzájárultak a projektek sikeréhez. Ezt az újfajta kommunikációt a Hill&Knowlton minden kampányában szervesen használja majd a költséghatékonyság és a nagyobb, szegmentáltabb elérés érdekében. Így a legújabb trendek alkalmazása számtalan hasonlóan sikeres kampányt eredményezhet a jövőben.
„A díj annak elismerése, hogy igenis helye és létjogosultsága van a szokatlan kommunikációs megoldásoknak és a holisztikus megközelítésnek. Mindét kampány a maga nemében egyedülálló volt, de ami sikerre vitte őket az a szenvedély, és a résztvevők tökéletes együttműködése volt. Nem nehéz úgy nagyszerűt alkotni, hogy profi partnerekkel és elhivatott ügyfelekkel dolgozhatunk, akikkel a projekt teljes ideje alatt gyakorlatilag együtt dobban a szívünk, és öröm a közös munka.” – mondta Szabó Virág a nyertes kampányok vezetője a Hill&Knowlton részéről.
|