| |
Mond, mutat, rajzol – Pannon mobilinternet kampány |
2007.08.15 |
|
A feladat nem egyszerű: egy jól működő, új internet szolgáltatás kommunikálása egy dinamikus piacon. A Carnation olyan egyedi megoldást keresett, mely tükrözi a szolgáltatásban rejlő minőséget, a Pannon által nyújtott szakmai hozzáértést és hozzájárul térnyeréséhez a hazai szolgáltatók között.
A feladat:
A Mobil Internet kampány üzleti, illetve kommunikációs célja az új internet előfizetők megszerzése mellett, a Pannon mint modern és innovatív internet szolgáltató image építése a már meglévő és leendő ügyfelek fejében.
A megoldás:
A koncepció-alkotás során a Carnation abból indult ki, hogy az internet mindennapjaink részévé vált, a netezéssel kapcsolatos fogalmak beivódtak a köznyelvbe. Ezt a lehetőséget kihasználva egy olyan játék született, ami támogatja az internet fogalmának összekapcsolását a Pannonnal.
A kommunikáció két fő építőelemből áll: a vásárolt médiafelületeken futó banner kampányból és az ehhez szorosan kapcsolódó microsite-ból. A kampány lényege a játék és a szórakozás. Így az online kreatívokban - szakítva a már megszokott animációkon alapuló megoldásokkal – a kampányhoz forgatott videók jelennek meg interaktív formában.
Az elkészült videobannerekben - a Pannon reklámok két ismert arcának közreműködésével - netezéssel kapcsolatos fogalmakat kell kitalálnia a felhasználóknak. A szereplők mutogatással, körbeírással vagy éppen rajzolással próbálják rávezetni a megoldásra a játékosokat. A helyes megfejtést közvetlenül a bannerbe írhatjuk be egészen addig, amíg a játékidő le nem jár. Ha nem sikerült kitalálni rejtvényt, a látogatóra akkor is vár egy meglepetés a landing page-en.
A www.pannon.hu/internet microsite-on a hirdetésekből már ismerős szereplőkkel találkozhatnak a felhasználók, ahol további játékra, illetve saját rejtvények beküldésére is van lehetőség. A legjobb feladványokat beküldők a kampány végén értékes nyereményeket nyerhetnek. A microsite-ról elérhetők az akció további részletei is, valamint egy flash demo, amely látványos módon ismerteti meg az érdeklődőkkel a Pannon mobilinternet szolgáltatásának működését.
A forgatás során a szereplők improvizálhattak, szabadon használhattak különféle eszközöket a fogalmak bemutatásához, hogy az így kapott kép minél életszerűbb legyen. Ez a játékos megjelenés a Pannon Mobil internet világának frissességet és lendületet ad.
A Pannon mobilinternet kampány online koncepciójának kialakításával és kivitelezésével kapcsolatos munkákat, beleértve a hozzá tartozó forgatási feladatokat, utómunkákat a Carnation végezte el.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
Referens: | Seres Adrienn |
| sajto@carnation.hu |
| +36 1 887-5353 |
Cég: | Carnation |
|
|