A 2008-ban a Braun & Partners által indított Good CSR Program keretében egy, a márkakommunikáció és CSR területein hírnevet szerzett, magyar szaktekintélyekből álló zsűri: a Transparency International Magyarország Alapítvány, a Hungarian Business Leaders Fórum és a Sanoma Budapest Zrt. szakemberei 25 márkából választották ki a Generalit és jutalmazták a CSR kihívásokat iparágában legjobban kezelő vállalat címmel.
A kiválasztás alapja a Generalinak a magyarországi öngondoskodási kultúra és a kockázattudatosság terjesztése terén tanúsított példaértékű tevékenysége volt. Az értékelés alapján a Generali azon vállalat Magyarországon, amely a CSR gondolatát márkapozíciója szintjére emelte, és beépítette a stratégiájába a társadalmi felelősségvállalás elveit.
A Generali szeptemberben kezdődött televíziós, online és sajtó image kampányában is arra biztatott mindenkit, hogy osztozzanak a felelősség terhein, annak érdekében, hogy ügyfelei nyugodtan élvezhessék a gondoskodás örömét.
A biztosító több fórumon is hangoztatott célja, hogy jelentős társadalmi szerepvállalási hagyományaira és munkatársai elkötelezettségére építve, korszerű intézményrendszer megteremtésével elismerten a hazai biztosítási szektor legfelelősebben és átláthatóbban működő szereplőjévé váljon, figyelembe véve külső és belső érintettjei hosszú távú érdekeit és természeti környezete fenntarthatóságát.
A Generali évente számos akciót indít, és több száz millió forint forrást biztosít ezen célok megvalósulásához.
|