Az idén hetedik alkalommal került megrendezésre a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által szervezett marketinghatékonysági verseny, melyen a 101 beérkezett pályamunkából 56 került shortlistre, a kreativitás, illetve a piacon elért marketing és reklámcélok megvalósítása alapján.
A Carnation és a Leo Burnett közös munkája, az „SMS Bandi” telekommunikáció kategóriában elnyerte az arany Effie díjat.
A Carnation által készített www.smsbandi.hu microsite egy új djuice tarifacsomag bevezető kampány központi eleme, ahol a felhasználók által küldött SMS üzeneteket SMS Bandi, a kampány főszereplője élőben megzenésíti és elénekli.
A Carnation által menedzselt online célzott médiamegjelenések szájreklám kialakulását eredményezték, melynek köszönhetően a látogatók jelentős hányada nem fizetett hirdetéseken keresztül találkozott a kampánnyal. A kampánykoncepció a djuice márka offline ügynökségével, a Leo Burnettel közösen került kidolgozásra.
„Nagyon örülünk, hogy a kampány az Effie-n is ilyen jól szerepelt, mely a kreatív díjak, mint pl. Arany Penge és a Hipnózis első helyezése után a kampány kiemelkedő hatékonyságát és eredményességét támasztja alá – mondta Tóth Krisztián, a Carnation vezérigazgatója / kreatívigazgatója.
|