Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Újabb EFFIE elismerés a K&H-nak

2008.11.03
A K&H gyűjteménye 2008-ban egy újabb EFFIE-vel gyarapodott.

A K&H Csoport egy újabb EFFIE-vel térhetett haza a 2008-as reklámhatékonysági verseny díjkiosztóról. A „Kicsi kamat, kicsi tánc” elnevezésű ingatlanfedezetű hitel kampány segítette hozzá a K&H-t az újabb bronz elismeréshez.

A kampány médiaügynöksége az OMD Hungary volt, a kreatív feladatokat pedig az – idén első EFFIE-díjukat nyerő - Addiction Reklámügynökség látta el. A tavalyi díjesőt követően – amikor a K&H egy ezüst és két bronz díjat nyert – ez immár a hatodik EFFIE a sorban négy év alatt, mellyel a K&H büszkélkedhet.

A 2008-as EFFIE reklámhatékonysági versenyre, a magyar marketingkommunikációs szakma Oscarjára a K&H Csoport ebben az évben ismét benevezett. Az idén három pályázata került rövidlistára: a K&H Csoport 2007-es image kampánya, a K&H lekötött betét kiemelt kamattal, valamint a „Kicsi kamat, kicsit tánc” elnevezésű K&H ingatlanfedezetű hitel kampány.

A három pályázat közül a neves szakmai zsűri a „Kicsi kamat, kicsi tánc” elnevezésű kampányt kiemelkedően magasan értékelte, és bronz EFFIE-vel jutalmazta. Az ingatlanfedezetű hitel kampány fiatalos és dinamikus hirdetéseit az Addiction Reklámügynökség készítette. A 2000-ben alakult magyar tulajdonú vállalkozás idén először nevezett EFFIE-díjra, és első nevezésük díjat is nyert. A hirdetéseket médiaügynökségi oldalról az OMD Hungary támogatta.

„Nagy örömmel tölt el minket, hogy a hazai marketingkommunikációs szakma ismét elismerte reklámtevékenységünket. Az idei díjnak köszönhetően eddig minden évben EFFIE-vel tiszteltek meg bennünket a márkafrissítés óta eltelt 3 év alatt. Ez is bizonyítja a márkaújítás sikerességét, a következetes, hosszútávú márkaépítés eredményességét. És mindez nagyban hozzájárul ahhoz, hogy ügyfeleink maguktól ajánljanak minket további lehetséges ügyfeleknek.” - mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója. „Az újabb díj elnyerését követően azonban egy percre sem állunk meg, hanem tovább folytatjuk munkánkat, mely során továbbra is jó lehetőségeket kínálunk, és az okos döntések meghozatalára ösztönözzük partnereinket.” – fűzte hozzá.

Kicsi kamat, kicsi tánc
2008 februárjában indult az ambiciózus eladási célokat kitűző, „Kicsi kamat, kicsi tánc” elnevezésű kampány, amely a K&H általános kreatív stratégiájába illeszkedve tánc motívumra épült.

A kampányt az ösztönözte, hogy napjainkban a kereslet és a kínálat a hagyományos lakáshitelről a szabad felhasználású ingatlanfedezetű jelzáloghitelek felé tolódik. Mivel a pénzintézetek által kínált termékek és kondíciók nagyon hasonlóak, ezért a kampány során egy markáns megkülönböztető eszközre, a termékelőny lényegre törő és kreatív megfogalmazása kellett törekedni.

A kampány célja a K&H Csoport piaci részesedésének és a hiteltermékek részesedésének növelése volt.

A kampány során használt reklámfilm a K&H által 2007 júniusa óta alkalmazott kreatív koncepcióban készült szpotok sorában az ötödik. A kampány központi eleme, a célcsoport által már ismert dramaturgiai arculat, a tánc.

A reklámfilmben a kampány fő üzenetét, az alacsony kamatot kellett a tánc koncepcióval bemutatni úgy, hogy nemcsak a korábbi K&H reklámfilmek közül, de a többi bank kommunikációjából is kiemelkedjen. A tánc motívummal a kampány fő üzenetét – alacsony kamat – a reklám a legprofánabb módon mutatja be úgy, hogy egyszerre lett meglepő, emlékezetes és egyértelmű.

A kampány a kitűzött üzleti célt időarányosan 7,6%-kal teljesítette túl. A kampány hatására a Bank lakossági tracking kutatása szerint a K&H hiteltermékek ismertsége 17%-kal nőtt, a legvonzóbb hiteltermék mutató pedig 1%-ról 14%-ra ugrott.

A K&H EFFIE-díjai:
2005: Bronz EFFIE – K&H devizaalapú lakáshitel kampánya
2006: Bronz EFFIE – K&H logováltó és újrapozícionáló kampány
2007: Ezüst EFFIE – K&H lekötött betét kampány
2007: Bronz EFFIE – K&H énkártya kampány
2007: Bronz EFFIE – K&H Sziget kampány
2008: Bronz EFFIE – K&H ingatlanfedezetű hitel kampány
Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:K&H Csoport













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu