Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A NESPRESSO harmadik reklámfilmje George Clooneyval, Guy Ritchie rendezésében

2008.10.28
Új Nespresso-reklámfilmet forgattak Milánóban, ezúttal is a „Nespresso. What Else?” szlogennel.

Mi más? Ki más! Az Oscar-díjas Nespresso-rajongó George Clooney harmadszor is elvállalta a márka nagykövetének szerepét a Milánóban készülő új Nespresso-klipben. A társszereplők, Jennifer Rose és Katy Saunders mindent megtesznek – a flörtöléstől a hízelgésig –, hogy megkaparintsák az utolsó arany kapszulát.

A "The Capsule" november elején debütál világszerte a televíziókban, vicces fordulatokkal megjelenítve George Clooney "küzdelmét" a kávézás felülmúlhatatlan élményéért! A The Capsule (A kapszula) című reklámfilm októbertől látható a hazai mozikban, a filmek előtti reklámblokkokban. Guy Ritchie rendező Clooney ellenállhatatlan humorára építi a reklámfilmet, amelyben a színész és kedvenc Grand Cru kávéi játsszák a főszerepet.

Bár Clooney a 30 másodperces spotban hírességként jelenik meg, a Nespresso még az ő vonzerejét is felülmúlja. Clooney ugyanis egy gyönyörű rajongó áldozatává válik az okos és stílusos kávégépeket, a legjobb minőségű Grand Cru kávékat és a páratlan kiszolgálást népszerűsítő reklámtrilógia harmadik fejezetében.

„Három éve George az ideális nagykövetünk – nyilatkozta Guillaume Le Cunff, a Nestlé Nespresso nemzetközi marketing igazgatója. – Az ő energikus személyisége mindig hihetetlen élményt nyújt a vásznon, hozzájárul a filmtrilógia, a What else?, a George Who? és a The Capsule kiváló minőségéhez, ráadásul Clubunk tagjainak millióit kápráztatja el világszerte.

Júniusban 7200 jelentkező közül két Nespresso Club-tagot választottunk, akik felejthetetlen utazást nyertek Milánóba – melynek költségeit a Nespresso fedezte –, valamint lehetőségük nyílt rá, hogy a harmadik filmben szerepeljenek. A kilencnapos online casting során osztrák, francia, német, olasz és svájci szakemberek vettek részt, akik bepillantást nyertek a kulisszák mögé.”

Bár a párizsi McCann WorldGroup által készített film csak 2008 novemberében jelenik meg a kijelölt európai országokban, a Nespresso Club tagjai különleges kiváltságban részesülnek: az interneten keresztül ők már a nyilvános bemutató előtt exkluzív tartalmakhoz férhetnek hozzá a www.nespresso-whatelse.com weboldalon. Ugyancsak októberben indul a kampány a nyomtatott sajtóban, Sam Jones neves fotográfus munkáinak felhasználásával.

A The Capsule készítése
A háromnapos forgatásra Milánó megye Garibaldi régiójában egy színpadot építettek fel, mely egy Nespresso Boutique-ot mintáz, 45 percre Clooney Comói-tó partján fekvő házától. A butik három hét alatt készült el. A színpadot több mint 20 000 Grand Cru kapszula egészíti ki, melyet Angliából, Olaszországból és Franciaországból érkező több mint 30 ember rendezett 3 napig.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:NESPRESSO













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu