A piac egyik legjelentősebb szereplője, a magyar tulajdonban álló Market Zrt. egységes márkavíziójának, majd arculatának és márkastratégiájának megalkotásával a B&P Social Branding márkaügynökséget bízta meg. A feladat a márka pozíciójának, stratégiájának, víziójának kidolgozására, valamint az ezt támogató teljes arculat kidolgozására vonatkozik.
A Market számos díj és elismerés birtokosa, így elnyerte a FIABCI Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíjat, a Legjobb Munkahely díjat, valamint Budapest építészeti Nívódíját a BILK illetve a Lánchíd 19 Design Hotel megépítéséért.
„Magyar nagyvállalatként most érkeztünk el oda, hogy ne csupán az alaptevékenységünket, hanem hosszútávú és fenntartható üzleti sikereinket támogató tevékenységeket is professzionális módon végezzünk. Ezek sorában a profi módon felépített márka az első kell legyen." - mondta Scheer Sándor vezérigazgató.
„A Market elsőrangú, valódi vízióvezérelt vállalat. Hiszünk abban, hogy ezt a víziót workshopokon alapuló módszertanunkkal sikerül márkavízióvá és mindenki által képviselt márkastratégiává is alakítani." - mondta Braun Róbert, a B&P Social Branding stratégiai tanácsadója.
|