A Liberty Global Inc. csoport tagja, a Chello Central Europe most összefogta a legjobb tematikus televíziókat, hogy minden korosztálynak a legjobb és legérdekesebb tartalmakat tudja szolgáltatni. A jelenlegi portfolióba tartozik a Filmmúzeum, a Minimax, a Spektrum, a SPORT1 és SPORT2, a Deko, valamint a TV Paprika. A Chello CE menedzsmentje televízióit új szemlélettel több száz órányi új műsortartalommal töltötte fel, közülük háromnál arculatváltást is tervez.
Elsőként holnaptól látható a TV Deko-ból lett deko új arculata, amelyet a londoni székhelyű Creative- Chello Media Group készített Dean Stockton kreatív igazgató vezetésével. A megújult arculat hazai adaptációját és kommunikációs stratégiájának kialakítását a Lex Koan Communications végzi.
A deko fennállásának közel három éve alatt az otthonnal, lakásfelújítással, kertészkedéssel barkácsolással és építészettel foglalkozott. A megújuló deko célja, hogy saját gyártásával és nemzetközi műsorkínálatával ebben a szinte kimeríthetetlen témakörben véleményformáló életstílus-adóvá nője ki magát a lakásfelújítás- lakásszépítés-tematika iránt érdeklődők számára. A deko egyedi programkínálatát feltűnő, friss és fiatalos színvilág kíséri. Az élénksárga színválasztás a deko új minimalista tipográfiájával feltűnő ugyanakkor barátságos hangulatvilágot ötvöz.
|