Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


PMSz tag lett a KutatóCentrum

2008.09.25
z online piackutatással foglalkozó KutatóCentrum munkájának szakmai elismeréseként felvételt nyert a Piackutatók Magyarországi Szövetségébe (PMSz). A vállalat elsősorban a szakmai fórumokon való aktívabb részvétel lehetőségét, míg a PMSz az online kutatási terület erősödését várja a csatlakozástól.

„A 2006-os adatokhoz képest 2008-ra meghatszoroztuk a kutatásokból származó bevételt, a dinamikus fejlődéssel párhuzamosan pedig egyre aktívabban vettünk részt a szakmai életben is. Ezért született meg az elhatározás, hogy kérjük felvételünket a Piackutatók Magyarországi Szövetségébe” - mondta Barcza Enikő, a KutatóCentrum üzletág igazgatója.

A KutatóCentrum alapítása óta különös figyelmet fordított arra, hogy a kutatásai megfeleljenek a szakma szigorú követelményeinek. Tevékenységét a PPOS (Privacy Policy Online Services) tanúsítvány szerint végzi, amely biztosítja, hogy gyakorlata megfeleljen az online adatkezelésre vonatkozó törvényeknek, az ESOMAR-hoz (European Society for Opinion and Market Research) való csatlakozással pedig vállalta a szervezet előírásainak és irányelveinek betartását is.

„A munkatársaink folyamatosan részt vesznek szakmai képzéseken és szemináriumokon, az online kutatás témájában rendszeresen adunk elő konferenciákon, de gyakran jelentetünk meg szakmai írásokat is. Ennek a folyamatnak a betetőzése, hogy jelentkeztünk a PMSz tagjai közé” - ismertette a KutatóCentrum motivációit az üzletág igazgató.

Nagyobb teret kérnek a szakmában
Barcza Enikő elsősorban a szakmai életben való nagyobb részvételt jelölte meg a PMSz tagság legfontosabb előnyeként. Az üzletág igazgató szerint ugyanis a piackutatás fontos változáson megy keresztül, és a szövetség tagjaként a KutatóCentrum is hatást gyakorolhat erre a folyamatra: „Az online kutatás hazánkban még gyerekcipőben jár, ezért elengedhetetlen bizonyos minimum követelmények felállítása. Ehhez állandó párbeszédet kell folytatnunk a piaci szereplőkkel, amire a szövetségen belül több lehetőség nyílik.”

A KutatóCentrum felvételével ugyanakkor az online kutatás szakmai elismertsége is növekedhet. Barcza Enikő szerint ennek a módszernek a létjogosultsága egyre erősebb: „A legfrissebb adatok szerint a városi lakosság közel 60%-a használja az internetet, így ebben a csoportban már nemcsak célcsoportkutatások, de akár reprezentatív felmérések is végezhetők, ugyanakkor a teljes lakosság körében is egyre magasabb az internet penetráció.”

Székely László, a PMSz elnöke szerint az új tag csatlakozása mindkét fél számára előnyös. „A felvételi eljárás során szervezetünk tagjai is megbizonyosodhattak róla, hogy a KutatóCentrum megfelelő tudományos és etikai elvek szerint végzi a tevékenységét. Ugyanakkor a csatlakozással a PMSz is színesebbé válik, mivel tagjaink döntő hányadára (ma még) nem jellemző az online adatfelvételen alapuló kutatás.”

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu