Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Gyilkos vacsorával ünnepelt a 10 éves Hallmark Channel

2008.09.23
A Hallmark Channel idén ünnepli magyarországi működésének 10. évfordulóját. Ennek alkalmából szeptember 22-én a csatorna gyilkos vacsorára invitálta a sajtó képviselőit, ahol egy váratlan haláleset körülményeit kellett kinyomozniuk. Szó esett a Hallmark Bűnös hetek őszi kampányáról és a soron következő premierekről is. A csatorna idén ősszel csatornaazonosítójában is utal a 10 éves évfordulóra, weboldalán szavazásra invitálja a nézőket, és fantasztikus programkínálattal készül az őszi hónapokra.

A zsaruk készen állnak. Már csak Önre várunk! Ezzel az üzenettel vette kezdetét a Hallmark Bűnös Hetek kampány, mely a csatorna két legnépszerűbb sorozatának, az Esküdt ellenségek: Bűnös szándék és a Kisvárosi gyilkosságok legújabb évadjait mutatta be szeptemberben.

A kampányműsorokat a Hallmark Channel print, on-line, és rádiós felületeken reklámozta, emellett PR aktivitásokkal erősítette meg, hogy a bűnös elme legkiválóbb szakértői a Hallmark Channelen sorakoztak fel. Aki pedig úgy érzi, maga is kedvet kapott a nyomozáshoz, próbára teheti saját maga és ismerősei ügyességét a www.canyoucatchme.eu oldalon.

A Gyilkos vacsora fantázianevű sajtórendezvényen, amit a Tamara Hagen Cons. kommunikációs ügynökséggel együtt álmodott meg a csatorna, nem csak a szeptemberi premierekről esett szó. A Hallmark Channel elmúlt 10 évének kiemelkedő eseményeit is elsorolták, fellebbent a fátyol a csatorna októberi és novemberi premierjeiről, és a résztvevők belekeveredtek egy gyilkossági ügybe, melynek szálait maguknak kellett kibogozniuk.

A koncepció szerint álruhás színészek vegyültek a meghívott vendégek közé, akik egy adott pillanatban heves vitát robbantottak ki. A feléjük fordult figyelem kereszttüzében a főszereplő hölgy bemutatta a kompániáját, egy grófi családot és a sleppjét, majd elnézést kérve a vendégektől megkérte őket, folytassák vacsorájukat.

Nem telt el 10 perc, és a grófnő férjét holtan találták egy eldugott sarokban.

Ez után a család jelenlévő ügyvédje vette át a vezetést, hogy úrrá legyen a hisztérián, és összegezze a tényeket és bizonyítékokat, ám hamar kiderült, hogy ő sem áll minden gyanú felett. Ezért a vendégekre hárult a feladat, hogy kikérdezzék a grófi család tagjait, hogy kideríthessék, mi is történt valójában.

Végül két detektívösztönnel megáldott nyertes is akadt, és a gróf is élve került elő, mert a történetben nagy csavar volt, ahogy a Hallmark Channelen látható krimikben is megszokhatták a nézők.

Az őszi meglepetéseknek pedig nincs vége.

Október 24-én tűzi műsorára a Hallmark Channel vadonatúj, 120 perces epizódokból álló bűnügyi sorozatát Foyle háborúja címmel. Christopher Foyle személyében tehát új zsaru zárkózik fel sorainkhoz, aki megmutatja a nézőknek, hogy a második világháború alatt nem csak a frontvonalon történtek halálesetek. Anthony Horowitz alkotása.

Október 28-án a McLeod lányai sorozat 8., befejező évadját mutatja be a csatorna, amit visszajelzések szerint hatalmas várakozás előz meg a rajongók körében. Az ausztrál sorozat a függetlenség, a női érvényesülés szimbóluma egy férfias világban, olyan környezetben, amely sokak álmát testesíti meg.

November 12-én indul magyar csatornán először az Őrangyal, amely egy sármos és sikeres Los Angeles-i jogász tündöklését és váratlan megpróbáltatásait mutatja be, miután elcsúszott azon a bizonyos banánhéjon.

A 10. évforduló jegyében a Hallmark Channel, mely tavaly augusztus óta az NBC Universal tulajdona, megváltoztatta csatornaazonosítóját, és szavazásra invitálja nézőit a www.hallmarkchannel.tv oldalon, ahol a kedvenc műsorokra lehet szavazni. A nyertes műsort egy különleges blokk keretében novemberben mutatja be a csatorna.

Az őszi kampány kreatív koncepcióját a londoni székhelyű Profero ügynökség dolgozta ki, a vírus kampány hazai hírverésén a ReVISION gerillamarketing-ügynökség dolgozott. A print és rádiós felületek vásárlását a csatorna házon belül intézte az AxelSpringer portfolióján és a Danubius rádióban.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu