A hasznos információk és szolgáltatások könnyebb elérése érdekében a Mio Magyarországon is elindította speciális telefonos ügyfélszolgálatát, amin keresztül a Mio ügyfelei mostantól már itt is hozzájuthatnak a céget érintő szükséges információkhoz, sőt műszaki segítséghez is.
Felmerülő kérdések esetén a +36 1 999-4626 -os telefonszám hívásával az ügyfelek szakértői segítséget kaphatnak a Mio termékeivel kapcsolatban, ezen kívül tájékozódhatnak a legújabb akciókról és frissítések elérhetőségéről, valamint arról is, hogy hol vásárolhatók meg a Mio készülékei. A Mio telefonos ügyfélszolgálatán keresztül az ügyfelek műszaki segítséget is kaphatnak, de esetleges problémáikat is bejelenthetik a termék működésével kapcsolatban.
Az ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 9:00 és 17:00 óra között elérhető, amelynek köszönhetően az ügyfelek nap mint nap friss információkkal rendelkezhetnek. Amennyiben több információra lenne szüksége legújabb szolgáltatásunkról, kérem kattintson az alábbi linkre!
|