Magyarországon első alkalommal 2008. október elsején rendeznek konferenciát a fiatal magyar fogyasztókról. Helyszínül a budapesti Magyar Telekom Székház fog szolgálni.
A Magyar Fogyasztó Platform konferenciasorozatának részét képező Magyar Fogyasztó 18- című rendezvényen választ kapunk a kamaszok életstílusával, szubkultúráival, kedvenc márkáival, zenéivel, valamint a fogyasztási és a médiahasználati szokásaival összefüggő kérdéseinkre, illetve fény derül a tinédzserek általános jövőképére is.
A mai magyar felnőttek – és ez alól nem kivétel a marketing- és kommunikációs szakma se – hajlamosak leegyszerűsítő sémákon és előítéleteken keresztül gondolkodni a felnövekvő korosztályról. Sőt, a szakma nagyon sok esetben teljesen félreismeri még e nemzedék érzéseit és szokásait is.
A nem kizárólag a marketing- és kommunikációs szféra érdeklődésére számot tartó eseményen neves szakemberek, többek között a Magyar Telekom, a GfK Hungária, a Music Television, a Converse, a Bravo, a Google és az Est Media Group munkatársai mondják el a fiatalok elérése közben szerzett tapasztalataikat.
Az Értjük-e, miről beszélnek a fiatalok? alcímet viselő konferencia moderálására a szervezők Kerényi Péter kommunikációs szakembert, az ezüstgenerációnak szóló öreganénikéd.hu főszerkesztőjét kérték fel.
Az tinédzserek megszólításában élen járó újfajta marketing lehetőségeket figyelembe véve, a Magyar Fogyasztó Platform stílusosan gerilla marketing eszközökkel is népszerűsítette a konferenciát, melyet nyereményakcióval kötött egybe:
|