Az SAP AG és HSBC Bankcsoport bejelentette, hogy a bankcsoport új banki ügyfél integrációját az SAP NetWeaver® technológiai platform segítségével végzi, hogy korszerűsítse és automatizálja a banki kommunikációt a vállalati ügyfelek pénzintézeti szolgáltatásaihoz.
Az SAP rendszerével a HSBC szabványosítja a vállalattól bankig terjedő integrációt, hogy csökkentse a munkafolyamatokhoz szükséges időt és komplexitást.
Az SAP NetWeaver használatával a HSBC új bank-ügyfél integrációs megoldása lehetővé teszi a vállalati ügyfelek számára, hogy a bank globális hálózatára kapcsolódjanak egy belépési pont segítségével, leegyszerűsítve a bank és a vállalat közötti szolgáltatásokat ISO 20022 XML formátum segítségével.
A HSBC ügyfelei így könnyebben jutnak majd hozzá banki információikhoz. Ez a megoldás jobb támogatást nyújt a megfelelőséget célzó kezdeményezésekhez, és lehetővé teszi a pénzügyi láncrendszerek problémamentes integrációját.
Az új megoldás lehetővé teszi a vállalatok ERP rendszere és a bank szolgáltatási részének kapcsolódását szabványos interfész segítségével. Azon kívül, hogy a rendszer biztosítja a kivonatolások, munkafolyamatok, számlaegyeztetések, és az ügyfelek szimultán kapcsolódásait a vállalati oldalról, az SAP engedélyezi a megosztott működési folyamatokat, és egyesíti a többszöri szolgáltatáskapukat a vállalati ügyfelek és a bank között.
A rendszer használatával a HSBC csoport nagyobb támogatást kap megfelelőségi kezdeményezéseikhez, az automatizált tranzakció-követés kínálta nyomonkövetéssel.
|